Kändis

Allmänt
Har suttit och pluggat nu en stund på olika sjukdomar och läkemedel. Tror det räcker för idag då menar jag inte plugget utan sjukdomarna och det. Så snart ska jag upp till Fille och då blir det läkemedelsberäkning plugg. Måste verkligen lägga mycket tid på just det nu och imorgon eftersom på måndag har jag tenta på läkemedelsberäkning Är sjukt nervös men förhoppningsvis går det bra :).

Om jag har tid idag så ska jag göra ''Ferhat kändis''-inlägg för det var länge sedan jag gjorde det. Ferhat kändis går ut på att ni kommer förslag med några kändisar. Sen så klipper jag ut mitt ansikte och sätter in på en kändiskropp.

kommentera gärna vilken kändis ni vill att jag ska vara haha.

Kanske lite svårt och förklara men klickar ni HÄR kan ni se tidigare ''Ferhat kändis''-inlägg eller så räcker dt bara med att ni kollar på denna bilden nedanför:


Kändisen är Björn borg men här ser ni Ferhat BORG haha :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Sv: Tack :) Allt bra..

3 S.C:

skriven

Jag vill se dig som britney spears eller Lady Ga ga, jag hatar båda, men det vore jävligt kul ändå!

5 fanny:):

skriven

tack så mycket:)

haha, testa zec efron!:D

7 Jess:

skriven

Sv: Hej och tack detsamma :)

9 natali:

skriven

a detsamma :)

11 jeliin:

skriven

SV: haha tycker helt klart du ska ta någon helt oväntad som typ ingen skulle komma på skulle vara skit roligt XD

13 ellen <3:

skriven

spencer pratt ^^, <3

2 Anna

skriven

Sv: MM.. Bill Kaulitz kanske, haha.. x'D not

4 Malin

skriven

Tack desamma! =)

6 Josse

skriven

sv: tack detsamma :P

8 Josse

skriven

haha typ Paris Hilton eller nån :P

10 bella

skriven

SV: LIL WAYNE tycker jag ;) haha :)

12 Picfreak

skriven

Hahah, Lady GaGa♥

14 Josefine

skriven

Megan fox!