SSK

Allmänt
Svarar 4 kommentarer nu, resten svarar jag senare ikväll när jag har tid :D.





SVAR: Hej Katrina! :)
Det är svårt och säga. Men är du skoltrött kanske du borde ta ett halvår ledig men samtidigt så säger många att det inte är bra. Jag började själv efter ett halv år och passade på att jobba två månader för att få ihop lite pengar :). Men jag tycker att du borde läsa det så tidigt som möjligt så du får det gjort.
Nej, vi har inte ständig mycket plugg men vissa kurser är det otrolig mycket, speciellt termin 3 (som jag går i just nu) för där läser vi en kurs, medicins vetenskap, som är ganska tuff. Det blir ungefär 1 uppsats varje termin eller rättare sagt så är det rapport.



SVAR: Tack tack. Nehe, varför hoppade du av? :P



SVAR: Hej! Kul att du också börjat att plugga till sjuksköterska :). Oj, vad är det för tips eller råd du vill ha? Tips på böcker är det svårt och ge då jag inte vet vilken skola du går i samt vad för kurs ni läser. Dessutom brukar det vara så att olika högskolor/universitet  har olika kurslitteraturer. SÅ det är svårt och säga. Men vad läser ni för kurs just nu? :D



SVAR: En kompis :)

Kommentera inlägget här: