Veckans blogg

Allmänt
God kväll alla glada, trötta, sura och framförallt pigga läsare. Ni måste hjälpa mig med en grej ;). Jag är nämligen med och tävlar om att bli veckans blogg på DuVetInte-bloggen (hehe roligt namn).
Det enda du behöver göra är att klicka på länken här --->
http://duvetintee.blogg.se/2010/january/finalister-i-veckans-blogg.html och där kommenterar du typ ''Jag röstar på Ferhat'' eller det ni vill skriva så länge man förstår att ni röstar på mig :D.

Nu över till annat. Jag var nyss nere i stan och shoppade samt handlade. Allt gick på bara en timme. Här i Sundsvall shoppar man på bara två minuter för det finns typ inga folk i butiken så man kan i lugn och ro hitta det man söker och sedan gå till kassan som tar bara några sekunder haha. Idag shoppade jag i alla fall en t-shirt och kofta typ


Fred Perry t-shirt från MQ för 200kr (ord. pris 399kr)


Från Jack & Jones för 100kr (ord. pris 399kr) ;).

Nu ska jag äta potatisbullar och efter det ska jag till Louise för att plugga. VI hörs väl senare ikväll, kommer blogga hos Louise. Ciaoo :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ee:

skriven

snygga tröjor ! :d

3 Josefine:

skriven

Nu har jag kommenterat och röstat på din underbara blogg ;)

Riktigt snygga tröjor ju :) Hihi kul o handla på några minuter ju, du hittar iaf något som jag aldrig gör känns det som. :p Hihi

Men älskar din blogg :) HAha

5 Anonym:

skriven

you have my vote (vet inte om man säger så, men det jag vill ha sagt är att; jag har röstat på din underbara blogg) AAHAAHA :D ha det så braaaaaa!

7 adriana:

skriven

såå gjort! :)

9 adriana:

skriven

såå gjort! :)

11 minea:

skriven

HAHA nu var jag en duktig tjej och röstade :D

2 Amanda - Annasdotter

skriven

Det var så lite, jag kan bli lite dryg och lite väl självsäker ibland, men det är bara att skita i det;)

men jag måste erkänna, gillar din blogg.

hadetgott.

4 Louise

skriven

Haha tänk så får du inte blogga här då =p

6 kalle bah

skriven

bor fredrik henrik vad än han nu heter kvar hos dig. eller har han flyttat ??

8 adriana

skriven

såå gjort! :)

10 malin

skriven

ta med dig fille och kom till trean på film och vin

12 angelica

skriven

Åh fina kläder ;)

Haha i stan så blir man stressad bara av att gå in i en affär.. haha