Hiss eller Diss?

Allmänt
UPDATE: Vi hörs imorgon istället, god natt alla ;)



Är hemma för att vila en stund, man ska inte bara sitta vid plugget och ro plugga utan man behöver också koppla av, det vet ni nog? ;). Jag är i alla fall hemma för att ringa några samtal och för att blogga.

Vi har hittills börjat läsa om operation och anestesi, intressant var det ju. Vi brukar gå in på youtube också och se lite på videos för att lära oss mer och det hjälper faktiskt. Testa det ni också någon gång när ni pluggar på något, exempel kirurgi :P. Nej men snart ska vi fortsätta plugga och lär göra det hela kvällen för vi är lediga imorgon, tur det ;).

Juste, har jag berättat att Fille klippte håret igår eller har höll på raka bort allt xD. Han har i alla fall klippt sig kort. Först försökte han klippa sig hemma men det gick inget vidare så då var ha tvungen att gå ner till frisören och klippa sig. Nu försöker han få mig att klippa kort och jag vågar inte, för jag vet inte hur jag kommer se ut haha. Säkert fett ful xD. Måste bara visa er hur Fille såg ut innan han klippte sig och sedan hur han såg efter klippningen:





Hissar eller Dissar NI FILLES NYA FRISYR? :P
Kommentera gärna! :D

Nu ska jag svara på era kommentarer och sedan gå till Fille, spela TV-spel och sedan sätta igång med plugget igen. Vi hörs väl senare ikväll, för er som ska sova nu, god natt men ni andra så hörs vi senare haha :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

förlåt men jag måste dissa, han hade ju snyggt hår innan ;D

3 emilia:

skriven

Snyggare med längre hår, men helt ok med snagg med :)

5 angelica:

skriven

SV: Tackar ;)



SV2: i know annars får jag gå om kursen :/ asså det är plugg genom hela boken till nationella som är om ca 4 veckor men eftersom vi haft 6 st matteprov sen jag börja i höstas så har vi bara pressats att fokusera på varje kapitel var för sig. Så när man gjort prov på ett kapitel lämnade man det och gick vidare, man memorerade inte nånting liksom, det var ju bara för stunden.. Men men allt är svårt, bara att minnas det man ska minnas är nog det svåraste för mig eftersom att matte inte är mitt starkaste ämne precis.. Haha jag önskar att jag kunde på mvg på det som i alla andra ämnen (a) :P



SV3: Nej haha vadå lagom?:D det var sjukt mkt mat :P haha



SV4: Haha ofta man kan heta EGOEGOEGO, ska söka på det om det finns nån som heter det :P då kanske mitt namn kommer upp vem vet (a) hahaha

7 JOAKIM.:

skriven

sv: alright, vill du ha på något speciellt sätt? om du vill ha bilder, så får du maila dom till [email protected], så placerar jag ut dom =)

9 C h a r l o t t a:

skriven

hmm, jag varken hissar eller dissar faktiskt. Tyckte han passade bra i båda faktiskt :)



Btw, läser också till sjuksköterska.. vilken termin går du? :)

11 Milda Matilda:

skriven

Jag vill inte vara elak, bara ärlig: Det växer ut fort Fille ;) Du passade bättre i ruffset!

13 Bengt "the blue one" only fille knows who im talking about ;):

skriven

Håller inte med alla andra damer här, Hissar kärlekens nya frilla högt i topp ;P

15 Sara:

skriven

Hihi, mm :) Jag måste säga att det är inte fult snaggat, men jag gillar det dära ruffsiga :)

17 anni:

skriven

Definitivt en diss, sorry

19 madeleine:

skriven

långt hår :P

sv: haha nope i will not tellllll! :D

21 Robin "stilrobin" Fröström:

skriven

Sv: Nelly.com :)

23 BiggerThanMe:

skriven

Så brukar min bror också göra :P Tar rak apparaten och kör över :P Fast han städar aldrig upp efter sig så det ligger massa hår på toaletten när man ska gå på dass >.<'

25 Sofija:

skriven

tycker de va lite synd att an klippte sej, skit het innan ju! :) be han spara ut håret (;

27 Zara:

skriven

Jag varken hissar eller dissar. Han klär i båda frisyrerna!!

29 frida:

skriven

hiss, inge snack om saken ;)

31 Johanna:

skriven

Det va snyggt innan och snyggt efter så Hiss :)

33 Linnea:

skriven

Det var snyggt innan och efter så Hiss :)

35 rebecca:

skriven

hissar frisyren ! (;

37 ALEX:

skriven

tyvärr äre en diss!

han var skitfin i sitt hår innan :)

39 alma:

skriven

hissar och dissar, va snygg i långt hår. men Blev snyggt nu också ;)

41 Frida:

skriven

43 Anonym:

skriven

inte för att vara elak, men...

han va assnygg innan... men va hände?



asså om ja ska va ärlig ser han ut att ha ett missbildat huvve... håret gömde ju d lixom...



helt klart diss



2 JOAKIM.

skriven

sv: kanon :)



hur är det tänkt att vi ska göra med designen, ska jag fixa ihop den och sen skicka över, eller får jag tillgång till din blogg med lösenord och kan fixa för hand på så vis? upp till dig!

4 angelica

skriven

SV: Tackar ;)



SV2: i know annars får jag gå om kursen :/ asså det är plugg genom hela boken till nationella som är om ca 4 veckor men eftersom vi haft 6 st matteprov sen jag börja i höstas så har vi bara pressats att fokusera på varje kapitel var för sig. Så när man gjort prov på ett kapitel lämnade man det och gick vidare, man memorerade inte nånting liksom, det var ju bara för stunden.. Men men allt är svårt, bara att minnas det man ska minnas är nog det svåraste för mig eftersom att matte inte är mitt starkaste ämne precis.. Haha jag önskar att jag kunde på mvg på det som i alla andra ämnen (a) :P



SV3: Nej haha vadå lagom?:D det var sjukt mkt mat :P haha



SV4: Haha ofta man kan heta EGOEGOEGO, ska söka på det om det finns nån som heter det :P då kanske mitt namn kommer upp vem vet (a) hahaha

6 rebecca

skriven

han passa bättre med längre hår, men ändå snaggat också :)

8 h

skriven

sv:

Jag gillar det förra, men visst. Det såg väl helt okej ut nu också, men jag är inte så mycket för snaggat.

10 angelica

skriven

Det såg ju riktigt najs ut ;)

12 felicia

skriven

diss, snyggare med hår!

14 Anonym

skriven

Han är snygg i båda :)

16 Duygu

skriven

HAHAHA hiss!! elr båda passar honom! :D

18 Anonym

skriven

hiss

20 Pang!

skriven

Alltså, jag måste dissa :P Det är alltid fint med lite längre hår. Söt grabb ändå. :)

22 Nawal

skriven

Men har du lämnat in mobilen där du köpte den? Jag måste vänta tills jag kommer till sthlm för att lämna in min, du var ju med när jag köpte den :p

24 swetli

skriven

han hade ju asfint hår men det ser ok ut :)

26 mellis

skriven

sv: okej, bra det ! :D



jag dissar hans frilla, det långa var snyggare ;)

28 Sandra

skriven

Det ser bra ut :) Kram

30 Malin

skriven

Han hade ju snyggt hår innan så måste dissa :P

32 frida

skriven

det är allderes utmärkt! Tackar som frågar, hur är det själv? :)

34 Mimmi

skriven

hiss :D

36 maddde

skriven

bra blogg :) det var snyggast innan han rakade bort allt ;)

38 Alma

skriven

40 YASMIN

skriven

Han är snygg i båda hårfrisyrerna! Haha så gulligt han ler på sista bilden med rakat hår (:

42 Frida

skriven

Helt klart hiss ;) blev skitsnyggt