Killar som bloggar

Dagens fråga
Följ gärna bloggen:
bloglovin
(klicka här ovanför om du vill följa bloggen)




SVAR: Nej, det är faktiskt inte så många killar som bloggar jämnfört med alla tjejer som bloggar. Det är ca 5-10% killar som bloggar. Jag vet att många killar där ute tycker att det är bögigt att en kille bloggar men det tycker jag är helt fel. Vadå, bara för att tjejer startade med det här bloggandet behöver det inte betydda att vi killar inte får blogga? Jag vet att det finns många gay killar som bloggar men som sagt, det behöver inte betyda att alla killar, som bloggar, är det.

Många har sagt till mig att det är bara bögar och tjejer som bloggar och jag borde inte blogga. Men jag bryr mig inte alls vad de säger. Så om du, som kommenterade, nu tycker att jag är bög bara för att jag bloggar så får du väl göra det ;). Jag tänker ändå fortsätta blogga och visa att killar kanske också blogga. Jag har redan många läsare och det ska bli fler och min blogg ska vara inspiration för andra killar som inte vågar blogga för att de är ''rädda'' att de ska bli kallade för bög.

Vad tycker ni andra läsare om det här? Är det fel att killar bloggar?
Kommentera

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 mikaela:

skriven

Jo men det är inga problem jag har bra betyg så =)



Toppen då kan jag tatuera mig! :D

3 Sessie:

skriven

jo, det är bara bra här med! ;D

5 s s a n d r a e s s:

skriven

nej man är inte ett dugg gay fast man bloggar ! tvärtom, jag tycker att fler killar borde blogga ! (:

7 Bea:

skriven

jag tkr inte att det e fel att killarna bloggar , det borde faktiskt vara mer killar , för det e tråkigt bara med tjejer

9 charellecarellaza:

skriven

självklart är det inte fel att killar bloggar.

men det är ju väldigt sällan som jag ser killar blogga xd

11 Gökcen:

skriven

Bloggandet har inget med kön att göra. Om man nu vill blogga så får man väl det. Ganska så grymt faktiskt eftersom att de verkar som om bara tjejer boggar.

Hahahah fan va coolt heter också Baysal i efternamn

13 Annie ♥:

skriven

Tycker inte det är bögigt alls att killar bloggar! :) Visst, man kanske tror att dom flesta killar som bloggar är bögar men det kanske är för att de största "kill-bloggarna" är bögar? :)

det är bara kul att läsa killars bloggar speciellt när det INTE är bögar :D haha

15 Terese Båtelsson - don't stop beliveing:

skriven

Jo de är toppen, du då? :)

17 elin hallman:

skriven

sv: Jag har ingenting i världen emot killar som bloggar!

Tycker det är kul att det inte bara är någon slags tjejgrej :)



Fast sen är jag en liten feminist som är väldigt mycket för jämlikhet också. Precis som en kvinna inte ska få mindre betalt för ett arbete än en man, ska inte en man få någon slags stämpel bara för att han gör samma saker som en kvinna.

19 felicia:

skriven

svar; klart det inte är fel, tvärtom:)

21 Nikolina:

skriven

Det är absolut inte fel att killar bloggar! jag tycker faktist att det kan vara intressant :D

23 m:

skriven

Det är absolut inget fel att killar bloggar,

eftersom jag tycker att det är roligt att

läsa om andras vardag osv & inte bara

tjejernas vardag hela tiden utan killarnas också :D

25 p:

skriven

jag tycker killbloggar är bra:)

27 hei-na:

skriven

Jag tycker det är lika mycket rätt att tjejer bloggar som killar men eftersom att flera tjejer bloggar så blir det ovanligare och ovanligare att se killar som bloggar därför tycker många att det är konstigt att killar bloggar.

29 Miranda:

skriven

sv: jaa,det är helt okej faktist. Själv då? :)

31 martina:

skriven

Varför skulle det vara nåt som helst fel med det...? :)

33 Julia ♥:

skriven

jag tycker det är kul med killbloggar. de flesta killar jag känner skulle aldrig kunna tänka sig att blogga, de tror sig ha någon "bög-stämpel", men så är det ju såklart inte. personligen tycker jag det är intressant att få läsa hur killar tänker osv.



35 Ayaan:

skriven

Jag tycker att det borde vara mer killar som bloggar och det är inte alls "bögigt", det är intressant att se vad killar tycker och hur de tänker.

Fortsätt att blogga trots alla dumma kommentarer :)

37 Lizzi:

skriven

Självklart ska killar blogga!!!!!

39 elin:

skriven

hej tyck inte jag är konstig som frågar men hur gör man så man kan svara på komentarer???

41 Rebecca:

skriven

nej det är inte alls fel att killar bloggar..

43 madeleine:

skriven

nej det är INTE fel att killar bloggar. :)

45 Carolina [fotograf]:

skriven

Ja, jag tycker inga killar ska få blogga!!! Haha, skoj skoj. Alla får blogga, bara man har något vettigt att skriva om ;)

47 carro:

skriven

e väl ingen skillnad på om de e tjejer eller killar som bloggar?!?!

49 Katty:

skriven

Hejhej.Jag har absolut inga problem med killbloggare,i min klass har några killar bloggar och jag tycker det är fördomsfullt att bara säga att bara tjejer får ha bloggar :D ha en trevlig dag^^//Kolakajsa

51 svensken:

skriven

Jag har inget imot att killar bloggar. Tycker det är konstigt att folk tycker det. Är less på att bara hitta sidor där tjejer skriver om deras nya kläder och den senaste festen dom gick på. Så är grymt att du bloggar, fortsätt med det :)

53 Tobias:

skriven

Jag är är kille och bloggar och tycker det är rätt skoj. Borde vara mer sånt! :-)

55 Hugo:

skriven

Självklart ska även killar kunna blogga. Keep up the good work!

57 bellis:

skriven

klart killar ska blogga! det finns övermycket tjejer som bloggar, men det borde finnas så mycket himla mer killar! det måste bli mer balanserat. man måste självklart inte vara gay för att blogga heller! :o men tycker de är bra att du bloggar killen! :)

2 Amelia

skriven

Det finns väl ingen regel för att dom som bloggar måste vara tjejer? Det är självklart lika mycket rätt att killar bloggar, som det är att tjejer gör det! Jag tycker bara det är extra kul att gå in på en killes blogg än en tjejs, det blir liksom lite mer intressant .. om det nu är en kille som kan skriva och det inte blir långtråkigt !

Riktigt fin blogg måste jag få säga ! :)

4 Anonym

skriven

sv: Tack så mycket. :)



Ja men dsm, hare bra!

6 Siri

skriven

Jag tycker att mer killar ska blogga faktiskt. Det kan vara lite tröttsamt att det finns så många tjejer i bloggvärlden som bloggar och oftast om samma saker. Man vill ha åsikter ifrån killar också, vad killar tycker och hur killar tänker!

8 elin

skriven

SV; jag tycker det är kul å gulligt att killar bloggar! ser det exakt samma som en tjej bloggar. inget märkvädigt.



och ja,jag har normalvikt. men inte fin kropp för de. too fat. har du nått enkelt bra tips för att gå ner i vikt. eller ska ja säga, bli smalare :)

10 rebecca

skriven

Klart det inte är :) Vill man blogga så klart man gör det! Kille eller tjej! ha det bra

12 Ayse

skriven

Det är inget fel att killar bloggar. Men det är sällan dem gör de. Eftersom det är mer tjejer som bloggar så tycks det vara lite "tjejigt". Själv tycker jag att de är kul att se killar blogga.



De borde vara mera killar som bloggar, rätt många tjejer är det i bloggvärlden just nu. Lite tråkigt att se bara tjejer, haha :)

14 Ingmarie

skriven

Välkommen till 2010!

Helt otroligt att det fortfarande ska behöva vara så här....det bästa vore att kvotera även här???Eller vad tror du?

Bara för att fler kvinnor bloggar än män så kan man jämföra detta med övriga samhället...o se hur låååångt vi kommit???

Kör på jag kommer med stort intresse att följa din blogg!!!



Kramen till dig min vän!

16 Matilda

skriven

Jag har verkligen inga problem med killbloggar , tvärt om . Fler bloggar drivna av grabbar tack ! :D

18 Michael Jackson | Minnesblogg

skriven

Jag tycker inte att det är fel om killar bloggar, det är bara kul om de gör det. :)

20 linnea

skriven

Hah,jo det är det!:)

okej, det låter trevligt ;)

22 fredde

skriven

Va fan skulle det vara så för ? Har inte jag hört i alla fall. Jag hade nästan 200 besökare igår ! Så tror itne folk är emot killar ....

24 elin

skriven

nej, varför skulle det vara det??? jag menar då kunde man ju lika görna bli kallad leb för att man bloggar och är tjej.

/// elinpk.blogg.se

26 emiliea

skriven

det är sjukt coolt att killar bloggar ! !!!!

28 Emma

skriven

Tycker att killar ska blogga! varför inte? det är ingen tjejgrej eller? :)

30 malin

skriven

Jag har absolut inga problem med bloggar som drivs av killar, tvärt om egentligen! grymt roligt att få läsa saker ur en killes synvinkel, fortsätt som du gör!!

32 anna

skriven

hej ferhat



jag blev så berörd av vad du skrivit i min blogg att jag bloggade ett helt inlägg åt din ära.



http://annapatricia.blogg.se/2010/march/svar-pa-spam.html



varsegod :)

34 meeellis

skriven

sv: jag tycker det är helt underbart med killar som bloggar, finns inte så många, så är underbart med dom som finns.

Man vill ju kunna läsa om deras vardag också :)

kram på dig!

36 elin

skriven

jag tycker det är jätteroligt med killar som bloggar!

det bevisar bara att de inte är rädda för att stå för sina åsikter & inte bryr sig så mkt om vad andra tycker.

jag tkr det är jättebra :) inget fel alls :)

38 Amanda

skriven

Sv: jaa, verkligen.. därför jag tvekar :/

40 aycc

skriven

bra , hur äre sj då? =d

42 sarah

skriven

inget fel med det ;p

44 L A I L A

skriven

det är hur kul som helst att läsa killbloggar, keep it up :) <3

46 Anonym

skriven

jag tkr de är helt okej att killar bloggar, alla har rätt att göra de vilket som du är tjej elr kille :)

jätte fin blogg har du !

keep on going.

48 Jenni

skriven

Min sambo har bloggat och några av hans killkompisar bloggar. Så jag ser INGET fel med att killar bloggar. Fattar inte vad det är för dumma människor som tycker annat. :P



50 Anna

skriven

Hej! självklart är det inget fel med att killar bloggar. Anledningen till varför bloggvärlden totalt domineras av tjejer tror jag är för att det är även vi tjejer som läser bloggarna. Personligen läser jag inga bloggar skrivna av män, men att det skulle vara fel? Nehej då!

52 Nabil

skriven

Ferhat! Vad skulle bloggosfären vara utan oss killar som bloggar?

54 ossian

skriven

Jag tycker killar ska blogga om dom vill!!!! Alla säger att det är bögigt att blogga... (DET ÄR FEL)

56 jookeer

skriven

JA DU E RKT GAY OH FATTIG