Nervös!

Allmänt
God morgon! Sov så bra inatt vilket jag trodde att jag aldrig skulle göra. Men tur det.

Idag börjar som sagt en ny kurs vilket jag är glad över för den senaste kursen har verkligen tagit kål på mig. Men nu är den äntligen över eller inte riktigt, idag får jag veta vad jag fick på tentan. Är otrolig nervös att jag får hjärtklappningar när jag tänker på det. Som jag sa direkt efter tentan så vet jag inte riktigt hur det gick, jag svara ju på allt men det är bara vänta och se. Blir det omtenta blir jag inte förvånad med samtidigt kommer jag bli besviken på det. Men men, ska försöka inte tänka på det nu för då kan jag inte äta frukost.


Det blir en lång dag idag eller nja, inte riktigt men jag slutar sent, kl.16. Efter skolan ska jag bara försöka damma hela huset och sedan inte göra så mycket. Kanske börja packa inför resan till Stockholm. Vad kul det ska bli att åka ner ;).

Nej, nu blir jag jävligt nervös faktiskt. Tror jag ska stänga av datorn, ligga i sängen en stund och sedan fara till skolan. Vi får helt enkelt höras senare vid lunchrasten, ha det bra till dess ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 issa - rappare och låtskrivare:

skriven

sv: oj jävlar:O ja de tkr ja med är ganska lite för så mkt!

3 Denisen:

skriven

sv: hehe, jodå.. Helt okej just nu.

hur är det med dig? :D

5 Marie.:

skriven

Sv; Nä det är inte alls kul! Fy! Haha! Jaså va härligt, skicka hit lite tack! =)

7 Madde:

skriven

SV: Okeej nice :)

9 Noemi:

skriven

sv: Jo med mig är det faktist så dära bara :/ men annars är det bara bra :D SJälv då ? :)

11 Belinda:

skriven

Kanon (y) , jo va en bra helg ! utgång i fredags :P

2 Ingmarie

skriven

Du gjorde ditt bästa och det räcker långt!!



Önskar dig en riktigt trevlig påsk,med lite ledighet!



Kuckeliku från mig

4 angelica

skriven

Det gick säkert jättebra! ;) Tror inte att du kommer få göra omtenta ;)



SV: Hahahahaha vem vet, du kanske härmar mig? i alla fall, vi viker påsarna på "samma sätt"...Nöjd haha xD



Jaha okej, då får jag väl göra det då xD^^

6 Anonym

skriven

hehe bra blogg då !!!!!!



herrå

8 MichelleS

skriven

Hört att nudlar är ingen mat ;P Är ju inte så mycket näring i det så...

10 SARAH - You can't fix stupid

skriven

sv: fett taskigt, nu blir jag ju ledsen :(

12 klara

skriven

På en skala från 1-10 hur tufft/svårt är det att plugga till sjuksköterska?

Jag har gått omvårdnadsprogrammet och ska efter sommaren plugga till sjuksköterska :)