Rakad eller orakad?

Allmänt
God morgon. Känns bra att man är ledig idag för jag kunde äntligen sova ut och verkligen få det sömn jag behövde. Så bra att jag var ledig idag haha, behövs nog fler lediga dagar :P.

Idag blir det inte slapp dag i alla fall utan blir att plugga som vanligt samt TRÄNA!, ja det låter ;). Men det jag och Fille ska plugga på idag är gynekologi. Då handlar det om kvinnans menstruation, hur den fungerar och allt annat. Det handlar alltså bara om kvinnor, haha. Senare efter plugget blir det träning, då ska jag försöka träna rygg och axlar. Måste träna hårt nu fram till sommaren :D.

Hade inte rakat mig på ett tag och bestämde mig för att raka det idag. Så jag rakade bort skägget som jag har haft i ett tag och det känns bra. Man ser lite yngre ut, det tycker jag i alla fall haha. Många tycker att jag inte alls ska raka mig för de tycker det passar mig bäst så. Men jag håller inte riktigt med alla gånger. Nu vill jag veta vad ni tycker, se på dessa två bilder:


Orakad och Rakad Ferhat haha.

Vad säger ni, passar jag i skägg eller utan?? :D
Kommentera ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Mikaela:

skriven

sv; tack för att du gillar min blogg!



jag tror jag svarar utan skägg:)

3 simone:

skriven

I skägg, ser maskulint snyggt ut!

5 bellaa:

skriven

haha sötnos =))

när kmr du till sthlm saknar dej

7 Annie:

skriven

Jag måste nog säga orakad. :)

9 ida:

skriven

rakad ;d

11 hillevi ericsson:

skriven

varsågod! =)

13 amie:

skriven

Hejsan! tack så mycket :) jag tycker det va sjukt mycke snyggare med skägg faktist! ;)

15 we truly hate you!:

skriven

OMG VAD FUL :O

17 Annika:

skriven

Hm, jag tror att jag nästan vill säga rakad, men du ser mer maskulin ut med skägg. Hm, men utan va nog bäst.



Ha en bra dag ;D

19 Tiffy:

skriven

Sv; Utan =)

21 Ida:

skriven

hahaha, du vill verkligen veta vad andra tycker verkar det som? :P



jag rösta på utan. mest för att det är mer min smak haha. men fråga de som känner dig. kan ju påverka hur du är som person :)



förresten, vart pluggar du? har planer att plugga till ssk efter gynmasiet någon gång...



ha de bra !

23 Vivione:

skriven

Orakat tycker jag !

25 Seher Kücükgöl:

skriven

e du kurd ?

27 angelica:

skriven

Hjälp vad du tjatar om ditt skägg hela tiden :P ^^

Jag tkr båda men orakat är snyggt ;)

29 lillblondin:

skriven

Jag tycker att du passar bättre som orakad =)

31 Anonym:

skriven

Passar bättre i skägg =)

33 Ayse:

skriven

Tycker att du ser äldre ut med skägg. :)

35 Melie:

skriven

Jag tycker utan ;)

37 johanna:

skriven

med

39 madeleine:

skriven

haha du passa ju i båda :P

41 Anonym:

skriven

med skägg :)

43 Sandra:

skriven

Inget alls :D

45 Napss:

skriven

Uuutan kanske :D

2 Tess

skriven

Tack för kommentaren i min blogg! :D



Jag tycker att du passar bättre när du är rakad :D

4 Matilda

skriven

ORAKAT!

6 Liv

skriven

Orakad helt klart :)

8 Renee

skriven

Orakad är bäst, men det får inte vara för mycket skägg det är inte snyggt.

10 dietiststudenten

skriven

ta bort allt! den enda skäggväxt jag gillar är vanlig skäggstubb!

12 Amanda

skriven

Svar: Tack! Och som svar på din fråga har jag ingen aning. Kör på det du trivs bäst i.

14 Didi

skriven

TAck!



Du passar bättre med skägg!

16 t

skriven

rakad :)

18 frida

skriven

Sv: jag tycker du ska vara orakad , så som du är på bilden på din header ;)

20 miiiii

skriven

utan!!

22 Jacqueline - 17 and pregnant

skriven

Får ni göra praktik hos gynekologen också? Alltid undrat det, skulle inte jag vilja, att en student satt brevid och anteckna under en gynekologiskundersökning. haha!

24 Andrea

skriven

ORAKAD!! :)

26 Monika,♥

skriven

utan skägg :)

28 Thirése

skriven

med skägg!

30 Anonym

skriven

Ta bort fyrkanten under läppen så kan du ha orakat och rakat då och då. Men UTAN fyrkanten

32 Åsa

skriven

Utan skägg tycker jag... :)

34 bella

skriven

utan skägg ;)

36 DI

skriven

ORAKAD, så sexigt med lite stubb =)

Ha de gött

38 emilia

skriven

båda var bra, men jag tycker att du ska ta bort allting helt: som på headern :)

40 Sara

skriven

Hej!

Tycker din blogg är jättefin och bra :)

Vart är det du studerar? Är det roligt?

Frågar just för att jag ska studera till ssk efter gymnasiet (A)

42 Sandra

skriven

Du ska helt klart ha skägg! Manface! :)

44 Erika

skriven

Både och :)

46 MichelleS

skriven

Jag tycker det är bäst med rakat eftersom det blir så lent. MEN måste säga att du passade jätte bra emd skägg :)