Boring!

Allmänt
En sak jag har märkt är att jag sover skönt och bra mitt på dagen än på natten, det har faktiskt varit så senaste tiden och jag förstår inte varför. Sen så är jag ganska trött på morgonen också fastän att jag kanske lägger mig runt kl.00. Jag vet inte om det beror på min näsa, allt polyperna har växt till och att jag inte andas igen så bra från näsan och får istället andas från munnen :/. Jag tror att jag måste söka en läkare och se vad jag kan göra.

I alla fall, i morse var jag i skolan med Louise och arbetade med redovisningen vi ska ha på torsdag. Vi gjorde klart det mesta men imorgon ska vi träffas igen för att göra powerpoint och lite annat. Vår redovisning ska bli lite speciell ni vet :). Sen finns det inte så mycket att göra imorgon än att bara fortsätta plugga på smärtan och läkemedel.

Efter det gick jag till Teknik magasinet och köpte ett skydd displayskydd för min iPhone och sedan gick jag till Hemköp och köpte sallad och så till tonfisksalladen jag ska fixa senare. Men men, nu är jag ganska tråkig igen :/. Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 N:

skriven

Då ska jag kanske söka till den då ^^ :)

Kram

3 Sanna:

skriven

aa i know! :D Helt galet.

5 william:

skriven

nu blir jag nyfiken när du skriver speicell;)

haha;D



SV, haha vad segt;D

men vi är bara 21 i klassen^^ så det är inte så mycket;D Hur många är ni i klassen^^

7 eriana:

skriven

vad gott det låter med sallad=)

9 Julia:

skriven

Sv: Jaa hoppas det, allt är bra med mig bara lite trött efter matchen :P

Händer imorgon då?

11 Matilda:

skriven

sv: Var så lite =)

2 emelie

skriven

det kommer bli den första frisyren!

gud jag har verkligen ångest för sminket också.

men vi får se hur det blir! :) hur har din dag varit? :)

4 Angelica

skriven

Oj vad jobbigt det där med polyperna...själv hade jag problem med andningen när jag hade mina halsmandlar.



Så har du hittat någon salsa kurs än då? Du bara måste börja det är hur roligt som helst.



6 V e v v e A n d e r s s o n ♥

skriven

vill med ha iphone :(

8 S O F I A

skriven

sv; jadå ;d.

+ det skyddet har jag med, :D

i början i några dagar kmr det kanske vara luftbubblor , men mina (jag hade typ 20 st :$) försvann efter ett par dagar ;)

10 sarah ahlberg

skriven

SV: Okej, är det roligt?;)