Domännamn?

Allmänt
Har den senaste tiden tänkt att skaffa mig en domännamn till min blogg men har inte kommit på något bra namn. Jag funderade på www.Ferhat.se men den är tyvärr upptagen. Nu kommer jag inte på något riktigt bra domännamn och därför inte köpt det än. Så jag undrar om ni kan hjälpa mig. De tre personer som kommer på den bästa domännamnet får såklart länkning till sin blogg! Ni kan skriva så många förslag ni kommer på, men överdriv inte bara ;).

Så, vad har du för förslag på domännamn jag kan ha? :)
Hjälp mig!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Liv Rickardsdotter:

skriven

Svar: Tack! tyvärr är jag riktigt dålig att hitta på namn, men jag tycker ditt bloggnamn redan är cool/annorlunda :D

3 Mariah ♥:

skriven

www.baysal.se

Eller www.FRB.se (dina initialer) :)

5 sara:

skriven

Jo den har varit bra, jätte trött bara :)

7 Frida:

skriven

Ferharts.blogg.se



enkelt och unikt tycker jag :-)

9 Linnéa:

skriven

Kanske www.skoterskanferhat.se eller nått sånt :D

11 Emma:

skriven

nurse-naughty kanske? haha

13 rebecka:

skriven

thedoktor , thefuture, thefuturedoktor (vet ej hur dt stavas :)) e jättedåligt med sånt :o

15 Chili:

skriven

Ferhat Robin Baysal var ditt namn, alltså FEROBA. Fe från Ferhat, Ro från Robin och Ba från Baysal.. Simpelt och alla dina namn finns med. =)

17 emelie:

skriven

din blogg är väldigt intressant :) i like it.

19 sandra:

skriven

alla har typ redan sagt det jag tänkte på :)

Är extremt dålig på att komma på namn.

21 elin:

skriven

sv: haha, vad sägs som coolboy_90? (; tsssss

23 Michaela Snöborgs:

skriven

oj vad svårt att komma på :P



jag tycker bara alla såna bilder är så äckliga haha :P men om nån skadar sig o blöder som fan är jag skitlugn och tar hand om personen och gör rent såret och så :P skumt



jag vill plugga nåt inom sjöfart och/eller logistik! :)

25 linnea:

skriven

jaha okej! :)

såg så hemskt ut på bilden bara, fast du var mycket söt när du var liten måste jag säga haha. :p



sorry men kan inte komma på ngt bra domännamn, tänkt jätte länge men det är svårt att komma på något riktigt bra!

27 Nina:

skriven

God Kväll :) haha

baysal.se kanske. :)



Söta bilder på dig när du va liten. :)

29 Emmelist:

skriven

oj, det var svårt. ingen aning vad du kan heta faktiskt :D

31 Tina:

skriven

www.baysal.se

www.nurseferhat.se

www.omsorg.se

För att vara sjuksköterska handlar ju om omsorg!!

33 Anonym:

skriven

FRB.se, Rbaysal.se, FRBaysal.se eller baysal.se enkelt och unikt! :)

35 Sofie:

skriven

Jag säger som de andra, att du har ett bra namn nu men ja kan säga något förslag som ... frb.blogg.se eller ferhatbaysal.blogg.se eller baysalferhat.se, ferhatRbaysal.se, farhatrobin.se haha det finns mycket :) hoppas du hittar ngt bra !

37 elisabeth:

skriven

jag vet inte, alla har väl redan sagt de jag tycker e bra? men iallafall:

ferhats.se

hanferhat.se

typferhat.se

39 Daniela:

skriven

Hmm jag är inte bra på namn..

Men det du har är nog sjysst också,

jag vet inte hurudan personlighet du har heller så de är lite svårt åt en person man inte känner :) !

41 Sophia:

skriven

drferhat.se? Haha, hade nog lockat en del dessutom.

43 Micke:

skriven

heltsjukt.se



:)

45 Cissi:

skriven

Tack för att du frågar! Men är också riktigt dålig på att komma på namn... har du inget smeknamn eller ngt som du kan använda dig av?

Lycka till!

2 Isabella (tinkerbella.blogg.se)

skriven

SVAR: Jadå.. det är väl bra. Sjukt mkt i skolan nu bara :( Själv?

4 Anonym

skriven

ferhatsjuksköterskan.blogg.se

6 Sara

skriven

SV; Hihi :) det är bara bra med mig, lite förkyld bara :P Själv då?

8 Kristina

skriven

Jaha, vi får hoppas att solen visar sig snart, skulle kännas mycket bättre om snön fick försvinna helt :)



Domännamn... Har du testat med www.Ferhats.se? Jag vet inte så mycket om det, men man kanske kan ha www.Ferhat.com/nu ? :)

10 Yasemin

skriven

ferhats.se eller ferhatbaysal.se

12 Al.

skriven

Nice att du pluggar t sjuksköterska! :)

jaa du.. haha.. är inte så bra på det här men typ..

www.maledoctor.com

HAHA förlåt men är så dålig på sånt!

14 Sofia

skriven

www.farsyrran.com

16 Melinda

skriven

Vilket webhotell har du valt? :)

Jag har haft hos one.com innan och tycker de är bra men nu fanns ju inte det domän du ville ha men finns ju flera andra förslag där :) www.ferhat.me fanns iaf :) annars fanns oxå www.feerhat.se :)



Kram

18 V e v v e A n d e r s s o n ♥

skriven

allt bra med dig ikväll? :) kram

20 Liebling

skriven

sv: kan jag inte påstå. är rädda för dålig PR för skolan... inte polisanmäls stölder heller

22 Anonym

skriven

bajs-al.nu?

24 amanda

skriven

tjeena åh du har bytt header najs, hur är det uppe i Sundsvall då? =)

26 K L A R A

skriven

sv: det är bara bra:)

KRAM

28 Susannah I like the way you walk if you are walking my way

skriven

dr hunk :D ? perfekt juu:D

30 Melina

skriven

Hm, ja du! fantasin står still.

32 Anonym

skriven

FRB.se, Rbaysal.se, FRBaysal.se eller baysal.se enkelt och unikt! :)

34 Anonym

skriven

vf inte Baysal.se eller Robinbaysal.se

36 bea

skriven

Oj va svårt, men kanske ferhatR.se eller kanske FRB.se . Lycka till :)

38 Elin

skriven

http://FeRoBa.blogg.se

Första 2 bokstäverna i namnen ;)

tycker det skulle vara sjukt grymt :)

Hoppas du gillar det ,så jag hjälp dig

Kram

40 Leonie

skriven

hejhej!



ferhats.se

baysal.se

sjuksköterskaFRB.se (FRB, dina initialer)



Kram, Leonie!

http://ssweetlips.blogg.se

42 Elin :)

skriven

hm.. mina idéer försvann när jag läste de andras. Men något med nurse/ sjukskotarska och ditt namn vore nice. Men annars tycker jag namnet du har nu är bra! :)

44 Linda

skriven

Sv; FRB. se



(;

Hoppas att du hittar ett bra namn :)