God morgon!

Allmänt
Igår var jag ganska pigg och glad att jag inte sov förrän kl.03. När jag väl skulle lägga mig såg jag att det var ganska ljust ute så det var bara att dra ner persienner för att det inte ska vara för ljust.

Idag är det lördag och jag har mycket att göra eller inte mycket men har en del att göra. Nu, efter inlägget, ska jag äta frukost, diska och sedan försöka hinna städa så mycket jag kan. Vid kl.13 tiden ska jag iväg med Erik och hans familj på laget match. Vi ska möta...jag vet faktiskt inte, har inte så bra koll på det haha...men den matchen börjar kl.14. Den här gången ska vi fan ta tre poäng och ingenting annat ;). Efter matchen ska jag plugga hela dan och det kanske blir utgång, if someone calls me ;) (Suger på engelska haha).

Vet ni vad? Ifall jag hinner så ska jag försöka göra Ferhat kändis del 6 redan innan jag går på matchen. Jag tycker att jag har skrivit rätt tråkiga inlägg den här veckan så dags att få er ett gott skratt. Men som sagt, jag fixar om jag bara hinner annars får jag ta det under veckan. Men men, nu måste jag äta frukost så vi hörs innan jag far till matchen ;)

Den här gången bjuder jag på en två år gammal bild och sen en bild jag tog igår ;)


Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 emelie:

skriven

ja men då om han bara vill slippa dom ett tag så kommer han säkert förlora ALLA om han säger " nej men fakade min död " :)

3 Jossan:

skriven

Ja dåå hade det jätte bra igår, lixom kanske var lite trött men klart bääst, hur fick du reda på min blogg??

5 EVELINA:

skriven

sv; tack! :)

jo, de e la bra med mej:)

hur ere själv ?

2 Anna

skriven

Sv. Haha, det trodde du inte? Att jag bloggade? ;) :D

4 eriana

skriven

hade varit kul med kändis=)

det är verkligen super kul

6 madeleine

skriven

sv: hahahah!:D

tackar :P