Konst!

UPDATE kl.10.00: Ska iväg och träna, vi ses efter det ;)

Visste ni att jag är grym på att rita? Har faktiskt varit det sedan jag var liten. När jag gick i årskurs 7, 8 eller 9 så ritade jag oftast bilder till andra. Vissa kunde komma med en pokémon kort och ville att jag skulle rita av tex Picahu fast i större ''format''. Då gjorde jag det och efter det ritade jag mer och mer andra grejer och blev bara bättre för varje gång jag rita.

När jag väl började gymnasiet la jag ritandet och så på sidan för jag hade verkligen inte tid att sitta och rita. Hade dessutom inte nå inspiration. Men idag tog jag fram mina skills igen. När jag satt i tåget, på väg hem, bestämde jag mig för att rita Converse sko. Så med hjälp av min iPhone fick jag fram en converse sko på nätet och kunde börja rita. I början var jag inte nöjd men jag gav inte upp och när jag var klar var jag otrolig nöjd. Här bjuder jag på min senaste ''konst''-bild. Det lär komma fler konst bilder från mig.

Vad tycker du om converse skon jag ritade?
Kommentera gärna!



Resultatet

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emilia Sjöström:

skriven

Sv; Ja du har rätt :) Så hinner nog studera ännu :)



Snyggt ritat verkligen!



Kram/ Emilia

3 Pathricia:

skriven

sv; tack så mycket !

& tycker att din sko va fin, fast du borde nog tänka på att göra skuggor, annars var den riktigt fin ! :)

5 Jessica:

skriven

tack för du tyckte om min blogg ! =)

fina skor du målat ! :)

7 Emelie:

skriven

Bilden blev jättebra. Fortsätt med ritandet :)



Fin blogg du med.

9 Anonym:

skriven

Jättefin bild :)



Tack , detsamma:)

11 Bea:

skriven

jag skulle inte ha kunnat gjort det bättre själv :D!

13 Sandra:

skriven

Den va jätte fint och verkligen lik en riktig converse sko! :)

15 Madde:

skriven

Den e grymt bra! =)

17 Linda:

skriven

Den var jättefin, men en riktig converse är ju skitig och söndrig, så satsa på det nästa gång du ritar ;)

19 JJENNEFER!:

skriven

lalal inget för mig :)

21 maria nilsson:

skriven

helt klart skit fint ! :D TUMME UPP!

23 Ferhat och alla ovanför mig är dumma i huvudet:

skriven

Tja, gillar att du spammar folk för att de ska se på en fin liten teckning du gjorde i blyerts av en sko, naaaaaaaw. 30 min tog det också? 1800 sekunder? NAAAAAAAAAAAW VA SÖÖÖÖT HAN ÄR <3 <3 <3



25 sandra:

skriven

sjukt fint ritat verkligen :) själv är jag typ sämst på att rita hehe :) hoppas du fortsätter läsa min blogg :)

27 T4:

skriven

Bilden var fin! ;)

29 M I C A E L A:

skriven

SV: Den var fin. Jag ritar väldigt mycket, det är ganska avslappnande. :-)

31 MATHILDA:

skriven

Riktigt bra ritat :)

En fråga bara, vart hittade du min blogg någonstans? :)

33 Anonym:

skriven

riktig najs ritat<3

35 Lisa:

skriven

Riktigt vacker är den ! DU får lägga upp fler bilder som du ritat, i framtiden :)

37 Emma StarLeaf:

skriven

Den blev jätte snygg! Dock känns den lite platt och om du hade skuggat mer så man får fram en form hade den varit kanon:D Jag ritar också jätte mycket, brukar mest rita porträtt. Och då är ju skuggningen jätte viktig, därför jag lade märke till det. När man ritar går tiden så himla fort, det är så kul:D

39 A.:

skriven

för rund tå, kan jag tka.

41 Nathalie:

skriven

Shysst bild :)

43 Mikaela:

skriven

Fin bild! Fortsätt rita, så blir det ännu bättre. Lite skuggningar ger mer liv i bilden :)

45 Sosso:

skriven

schnyggt!

47 Anonym:

skriven

Skit snygg :D

49 Friida:

skriven

Snyggt du kan rikta :)

51 Julia:

skriven

haha ja lika bra, den var snygg ändå!

Det är bra här sjdå?

53 Charlotte! :):

skriven

fyfan va du är duktig!! :)

55 jonna:

skriven

great !!

57 CHRJ:

skriven

sV: Ritigt snygg, fattar int ehur man kan rita så bra ;)

59 pictures by anna♥:

skriven

duktig du är! skit snyggt :)

61 lollo:

skriven

oj vilken cool :]

63 william:

skriven

haha vad duktig du är:D^^

65 BellaArvidsson:

skriven

Du ville att jag skulle kommentera och kolla på din ritning av Converse skor, mitt omdöme om din målning är att du har målat converseskorna jätte bra! ;)

67 Anna:

skriven

fin :)

69 Jenziz:

skriven

Imponerande om jag får säga det själv! ;)

Känner igen mig också, att man lägger undan allt ritande på gymnasiet :( Sorgligt.

Dock så håller jag fortfarande på med lite retuscheringar eftersom det går sjukt mkt fortare än att rita! Har lagt upp två av mina retuscheringar på bloggen! Kolla in om du vill :)



Fortsätt med ditt ritande! Du har talang :D

71 Niciis:

skriven

Den blev ju skit grym, du kan verkligen rita :)

73 felicia:

skriven

ja men den var ju grym!!!!

BRa gjort!

75 Sarah Ahlberg:

skriven

Jättefint!

77 E:

skriven

Fin! :)

79 jm:

skriven

Nice ((:

81 Milla:

skriven

Häftigt! Du måste visa mer av dina teckningar!

83 Mariam Sadat:

skriven

Hej!

Fint ritat, jag tror att den skulle bli ännu finare om du skuggade den :)

2 eriana

skriven

kan inte rita alls :(

4 L I N N

skriven

jättefin bild !

6 Jenny

skriven

Snyggt ritat! Jag älskar converse :)

Gött med att cykla som du hade gjort,

cykla är bland de bästa sakerna som finns enligt mig! haha

Du skulle inte kunna ge ngt bra tips angående stilmallen till mig?

8 Anonym

skriven

Jättefin bild :)



Tack , detsamma:)

10 Anonym

skriven

Jättefin bild :)



Tack , detsamma:)

12 Filippa

skriven

Svar: Svarat hur? Berättat min BH storlek för honom? ;P

14 Julia

skriven

åh snyggit :D

16 TVILLINGARNA

skriven

snyggt :D

18 elin hedlund

skriven

lägg mer skugga så är den jättefin :)

20 sarissa

skriven

jätte fin! :D

22 Selloow

skriven

Du är duktig på att rita! :D



Inlägget ”Mina studentklänningar!” innehåller de 2 studentklänningarna jag kommer att bära på min student. Vilken tycker du är snyggast?

Kommentera gärna vad du tycker!



Kramar/ Selloow’

http://fromupabove.blogg.se

24 Yoursooofine - Josefine

skriven

Hejsan, vet inte om jag redan infomerat dig men jag har lagt ner min blogg och startat på nytt på denna länkade blogg.. :) hoppas du vill följa vidare med mig på ett nytt namn. Kramar från Förre Yoursooofine.blogg.se <3

26 ice

skriven

sv: visste e låten tuung



=D

28 Kicki

skriven

Hej!

Hur är det med dig idag?

Soligt?

30 Anna

skriven

Joo men bilden va allt snygg .. bra jobbat =)

32 Hugo

skriven

Jo, den var fin. Lite för klumpigt tåparti bara. Går själv i en klass med bild och form-inriktning och bilder på mitt slutprojekt ska nog postas på Style by Lindberg under helgen.



Hugo, Style by Lindberg

34 jimmie

skriven

Dom va fina :D

36 anki.

skriven

Lite rund tå men ritar man så snyggt på 30 min tycker jag du ska fortsätta med ritandet!!!

38 Rebecka

skriven

du är begåvad på att rita ju =D jätte jätte fin bild !

40 MICHELLE

skriven

Snyggt! :D

42 linn

skriven

snygg.. men kan alltid blir bättre ;p spec främre delen + att få lite mer liv i den så bilden inte ser platt ut ;)

44 Malin

skriven

Snyggt, hade inte kunnat gjort det bättre själv :)

46 Miss Baam

skriven

Den var ju helt awesome. Gjorde du den verkligen på 30 minuter? Nice! Men pricken över i:et på bilden skulle vara om du skuggade den lite. Men annars... jävligt nice ritat. Fortsätt så!

48 Felicias

skriven

sjukt snygg!

tack detsamma :)

50 Friida

skriven

Rita*

52 Moa

skriven

Skon var jätte fin! Så duktig du är!!

54 matilda'

skriven

gryma skor, gillas!

56 alina

skriven

duktig du är! =)

58 Sanna

skriven

hm, jo du må vara duktig!

Jag ritar faktiskt sjäv, och lägg på lite fler skuggor på den så ser det mer levande ut, keep it up!

60 Fjårtiz?

skriven

jävlaar!!

ofta man kan rita så bra^^.

62 Oscar

skriven

Ja, det var ju jävligt mediokert.

64 Fatou

skriven

:O:O vad fin den var , skit duktiig!!!

66 linnea frisell

skriven

jaa den var väldigt fin och snyggt målad :)

68 amanda

skriven

mycke fin.

70 alina

skriven

jo tack allt är bara bra med mig, hur är det själv? =) har även en fråga om hur det är att studera till sjuksköterska? :)

72 felicia

skriven

grym bild! :)

74 Chong

skriven

riktigt snyggt ritat. älskar converse :) och önskar jag kunde rita så snyggt haha.

76 stina kemi. ♥

skriven

skitsnygg! :D

78 sarah

skriven

Jävlar vilken snygg sko :)

80 Emilia

skriven

Den var jättefin!:)

82 linnea frisell

skriven

jaa allt e bra med mig hur e det själv :)