PAIN! PAIN!

Allmänt
Smärta, neurogen, nociceptiv, serotonin, kalium, refererad smärta, perifer, central, morfin, fentanyl bla bla bla, det är vad jag läser om just nu. Jag ljuger inte om jag säger att det är intressant. Men däremot så ljuger jag om jag säger att det är ROLIGT att läsa för det är det verkligen inte. Det är nog för att jag vill ha sommarlov och orkar inte plugga till ännu en tenta. Ni tänker nu säkert ''Men skärp dig Ferhat, det är bara en vecka kvar'' men det känns som evighet.
Jag har hört att många ska skippa göra den här tentan och göra det istället någon gång under augusti månaden. Jag hade det också i åtanken men tänkte att det är onödigt, bäst att få det gjort nu så man inte behöver plugga under sommaren. ''Vad smart du är Ferhat''

Hittat en rolig bild på google

Jag tror det är den mittersta spelaren som säger det. Isåfall, varför spelar du om du har ont? xD

Jag fick en fråga av en anonym person som frågade om jag ska resa till Turkiet i år och svaret är nej, det ska jag inte. Jag ska vara kvar i Sverige och jobba arslet ur mig haha nää men jag vill stanna nog här i Sverige. Istället kanske jag åker lite runt i Sverige, har bestämt att åka till Göteborg under juli månaden och sedan kanske Örebro och några andra ställen, får väl se hur mycket tid jag har på tanken att jag ska jobba 4 dagar i veckan ;).

Aja, dags att återgå till smärtplugget!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 eriana:

skriven

hoppas du ahr en fin kväll=)

3 Sarah:

skriven

SV: Okej, vad får du lära dig o är det inte svårt att veta allt?:O :)

5 Moa:

skriven

cool blogg!:)

7 Julia & Vilma:

skriven

Sv: Okej, vi är lediga från skolan imorgon så jag får se vad jag hittar på :D

2 emelie

skriven

haha ibland önskar jag faktiskt att jag var kille så man kunde bara gå upp på morgonen och fixa håret sen ut, gud så skönt!

okej aa jag också plugg och nu ska jag städa.

vilket land e du ifrån? :)

4 EVELINA

skriven

sv; okej gött! :D

jorå, den va la okej! : ) hur va din fredag ? (=

6 Julia & Vilma

skriven

Sv: Okej, vi är lediga från skolan imorgon så jag får se vad jag hittar på :D

8 FERHAT - Studerar till sjuksköterska

skriven