Palliativ Vård

Allmänt
Jag kom precis hem efter att ha varit i skolan och gjort klart sammanfattningen och lite andra grejer. Jag trodde att det skulle ta typ 1-2 timmar men det tog lite längre tid. Men jag är i alla fall klar med sammanfattningen och det är jag verkligen glad över. Så nu är det bara råplugga hela veckan och sedan sista veckan är det bara att sitta med några från klassen och plugga ;).


La en fin bild på framsidan ;)

Idag har det varit en underbar och skön dag. Det har varit sol hela dagen och när jag var på väg till skolan var solen fortfarande uppe och ljust var det ute. Det är fortfarande ljust, riktig sommarkänsla. Jag saknar gamla tider, när jag bodde i Fittja och var ute till kl.01 på somrarna med kompisar, kusiner och de. Hoppas det blir en sån sommar i år igen. I alla fall, tog lite bilder på väg till skolan så här har ni de. Förresten, anledning till att jag har lagt till min bloggadress är för att folk tar ibland bilder från min blogg utan att fråga, så därför lägger jag till bloggadressen ;).




Tur att man har en polisstation en bit härifrån ;)

Nu ska jag inte göra någonting utan bara chilla, spela TV-spel och sedan titta på TV. Det kanske blir utgång men några vänner är inte säkra än. De kan ringa när som helst så det gäller att vara förberedd hehe. Men annars blir det som sagt en lugn kväll. Tror inte jag kommer orka blogga mer inlägg ikväll så vi hörs imorgon bitti ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 v.:

skriven

sv: tack detsamma :)

Jo allt är bara bra med mig, lite trött. själv?

3 Skalman:

skriven

Wooow, du har en cool blogg!! :)

5 Alexandra:

skriven

sv: Tack så mycket! :) Allt är bra som vanligt.

Själv då? :D

7 N:

skriven

Lycka till med studierna ;)

Gick du omvårdnad på gymnasiet? Isånnafall vilket gymnasuim?

Ska nämligen bli barnmorska men först måste man bli sjuksköterska :D

Kram

9 Sussie:

skriven

Måste först börja med att berömma din blogg. snygg, genomtänkt och framför allt intressant att läsa.

Sen Sundsvall är en riktigt fin stad, på sommaren :)

11 Natalie:

skriven

Tack så mycket! Din är inte så dum din heller! :) allt är bara bra:) hur är det själv? :) helg o allt!

13 Fjårtiz?:

skriven

haha^^. de e bara köpa;P

15 Julia:

skriven

Sv: Jadå, allt är bra med mig :) själv då?

Fin blogg!

2 Rebecka

skriven

sv: tack så mycket! :)

ja allt är bra med mig, själv då?

4 lorena a.ka essa

skriven

hehe, får man visa bild eller något på henne? det vore kul asså, alla skulle gilla'T :D

6 Alexandra

skriven

Rainiieblogg.se är alltså min tävlingsblogg ^^

8 duygu

skriven

¤¤

Men du gbg är bättre än sundsvall!!! Det måste du erkänna!

10 Malin!!

skriven

Allt bra med oss! Själv då?

12 eriana

skriven

du borde testa med pommes på:P

14 josephine

skriven

hejhej jaa allt ee bra med mig, sj då??

16 felicia

skriven

tack så mkt!