RÖSTA!

Allmänt
Här om dan skrev jag ett inlägg om att jag ska snart skaffa ett domän till bloggen, alltså www.NAMNET.se och behövde lite hjälp av er. Då bad jag er att kommentera så många domännamn förslag ni kommer på och det var rätt många som kommenterade. Så jag fick ihop 41 olika förslag på domännamn. Vissa var roliga, att jag verkligen dog av garv, och några andra var helt okej. Men nu har valt 7 domännamn som jag verkligen fastnade för, så det blev inte tre stycken som jag funderade på inna. Så nu är det dags att RÖSTA på vilken domän jag ska ha.

Ni kommenterar antingen hela domännamnet eller skriver bara siffran som står framför varje adress

1. FRB.se - Förslag från Mariah
(F=Ferhat, R=Robin, B=Baysal)

2. Ferhats.se -Förslag från Kristina

3. Ferhatbaysal.se -Förslag från Yasemin

4. FeRoBa.se -Förslag från Chili

5. Ferhat.me -Förslag från Melinda

6. Rbaysal.se -Förslag från Sofia

7. Robinbaysal.se -Förslag från Anonym

RÖSTA RÖSTA RÖÖÖÖÖSTAAA! :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Vad tyckte du om maten då? =)

3 elinn:

skriven

okey trevligt, det blir nog samma för mig.

festa är ju alltid kul! :D

kram

5 Melinda:

skriven

FRB.se eller det jag förslog Ferhat.me :) lite annorlunda ^^,

7 Mariah ♥:

skriven

1 :)

9 Nawal:

skriven

3!

11 Sandra:

skriven

2!

13 Maria:

skriven

3!

15 Kristina:

skriven

Jag röstar väl på mitt förslag (2. Ferhats.se) hehe, men jag röstar även på förslag 5 (Ferhat.me) ;)

17 Paparazzibecka:

skriven

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

19 Victoria ♥:

skriven

ferhats.se :)

21 linda:

skriven

Nummer 2! :)

23 Anonym:

skriven

2

25 Lilja:

skriven

FRB, det låter coolast och är lättast att komma ihåg! Jodå, förkyld men annars äre bra!

Händer något kul till helgen? :)

27 Matilda:

skriven

Sv: Du måste skämta om att min blogg är fin? Det finns ju ingenting speciellt med den över huvud taget.



Jag tycker förresten att du borde satsa på förslag nummer 3 :)

29 Yasemin:

skriven

tack så mkt och jag röstar såklart på nr 3 ;)

31 Cornelia:

skriven

Ferhats! :)

33 Emelie:

skriven

Ferhats.se tycker jag ^^

35 William:

skriven

det första:D

FRB.se

det är enkelt att skirva in det^^

37 C '/:

skriven

Shuuue (;

Tycker nog FRB.se är bäst



tack så mycket!

39 Therese:

skriven

Jag röstar på 3!

41 nells.:

skriven

ehm jag gillar att ha det enkelt, så jag röstar på Ferhats.se ;)

43 ida ♥:

skriven

sv: du borde ha www.ferhats.se



haha , btw. när jag skulle gå in på din blogg skrev jag: fetahatten.blogg.se

lite komiskt. :) guuud vilken fin stiil man skriver med i din kommentars ruta , skulle kunna skriva här huuur länge som helst :) hihi

45 Belinda:

skriven

2. Ferhats.se

eller

3.ferhatbaysal.se



Have a nice day :)

47 Anonym:

skriven

Tack för kommentaren!

Jag tycker Ferhats.se låter bra,

btw cool blogg du har :)

49 Anonym:

skriven

Maila jonathan wiik (www.riktigtblogg.se) så köper han en domän till dig gratis, haha.

51 ida:

skriven

tycker ferhats.se ;)

2 Nina

skriven

Ferhats.se

4 Anonym

skriven

ferhats.se

6 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

skriven

2

8 Anonym

skriven

2 :)

10 Filippa

skriven

2 eller 3. När du fråga om domän namn tänkte jag faktiskt föreslå ferhat.se.



Simpelt och enkelt, man vill inte ha en massa krångel! :D

12 Anonym

skriven

2 eller 3 tycker jag:)

14 Clara

skriven

1 eller 6, lättt :)



tack!

16 emelie

skriven

ferhats tycker jag låter niceigaste :)

18 Ensam

skriven

ferhats.se

20 linda

skriven

22 Jessica

skriven

Hej!



Kul att du tittade in på min blogg! =)



Jag röstar på nummer 2.

24 jasmina

skriven

hej allt bra med dig? =)



nr.2

26 /JT/

skriven

Fethat.se tycker jag :)



SV: tack så mycket! :D

28 Emilia Sjöström

skriven

3!



Du har en underbart härligt blogg, tänkte också engång plugga till sjuksköterska, men barn kom i vägen :)



Kram / emilia

30 hazal

skriven

ferhats.se :D

32 a

skriven

2

34 Elin

skriven

FRB.se eller Ferhats.se :)



SV: Tack så mycket!

36 Anonym

skriven

nummer 2 :)

38 linda

skriven

sv: det var så lite så, hoppas din helg blir bra också! ;D

40 carro

skriven

ferhats.se

42 liiisaaah den bästa? :D

skriven

sv: ja tkr du ska ha 2. Ferhats.se för det är enkelt att komma ihåg sen ser det lite snyggare ut en dom andra :)



btw, tack detsamma :) fortsätt besöka min blogg! :D

44 Felicia

skriven

Sv: Jag tycker www.ferhats.se :)

46 Rebecca

skriven

Ferhats.se :)

48 marre

skriven

frb.se , mycket lättare

50 Ida

skriven

Jag tycker nummer 2. Ferhats.se ;D det var bäst!!