Champions League Final

Allmänt
Efter maten gick jag och la mig för jag jättetrött och det beror nog på att jag la mig så sent igår. Men jag tänkte ta en kort powernap men som vanligt somnade jag i ca 40min. När jag vaknade kände jag hur svettig jag hade blivit under dessa minuter jag låg och sov. Så det var bara att vakna, duscha och byta om. Nu sitter jag här och försöker komma igång med plugget vilket går bra :).

Om ca 1 timme börjar en speciell och spännande match, en match som många har vänta på. Kan ni gissa vad det är för match? Jo, det är Champions League Final matchen mellan Bayern München och Inter. Det lär bli en grym matchkväll faktiskt. Den lag som vinner finalen är nog Inter för de har bättre spelare och har bättre spel än vad Bayern har men man vet aldrig, Bayern kan vinna. Vi får helt enkelt se.

Vilket lag tror du vinner finalen ikväll? :)
Kommentera


Shit, jag måste ju ner till Hemköp eller ICA också för att handa lite gott inför matchen. För det blir ju tråkigt annars och bara titta på matchen och inte äta något gått hehe. Men men, jag tror inte jag kommer blogga förrän matchen är över. Om matchen inte går i förläggning så slutar den runt kl.23 så jag bloggar då. Annars får vi höras imorgon ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emeliié:

skriven

Japp jag har benmärgtransplanterats :) fast 8 år sen

3 Baba Flash:

skriven

INTER har vinsten ikväll!

5 eriana:

skriven

hoppas du har en fin kväll=)

7 Anonym:

skriven

känner nt dej, men INTER ! ;)

9 clara:

skriven

inter tror jag, btw najs blogg

11 Anonym:

skriven

du pluggar ju här i sundsvall, hur många poäng behövde du för att komma in på sjuksköterskeutbildningen? Hur höga betyg måste man ha typ?

13 Maria:

skriven

INTER



;-)

15 JOYCE:

skriven

Ahaa okej :( Men dåå kaaaaaaaaanske jag blir sjuksköterska :) diggar jobbet (Y) ÄLSKAR BLODPROV ^^

17 Anna:

skriven

Sv. Jo, fast jag har varit dålig på att uppdatera! Jag hade en annan innan, men började skriva på den här istället.



Plugget går skiiiit! Jag orkar inte göra någonting.... Ser att du är duktig och gör sammanfattingar och grejer! Känns det bra inför tentan?

19 Fjårtiz?:

skriven

jo;P

21 Josefine:

skriven

du har så grym design och bra "tema" för din blogg! :)

23 Anonym:

skriven

Ska du åka till Tavsancali på sommarlovet?

25 elisejohanna:

skriven

svar: tack så mycket :D

inte så insatt i fotbollsvärlden... men inter verkar bra haha :D

27 amina:

skriven

Inter hoppas jag;)

29 Mois:

skriven

Inter (:

2 Anonym

skriven

¤¤

Vahh har du inte det!! Men jag har förmig att du känner några som bor i gbg dem heter taspiinar i efternamn! :)

4 emelie

skriven

ja verkligen, han skulle iallafall förlora mig som fans iallafall, men hur har din dag varit då? :)

6 Emilia

skriven

sv: Vad bra :)

Tacktack :)

8 Anonym

skriven

INTER INTER INTER INTER INTER INTER INTER :)

10 sara - mamma till Nova

skriven

hehe,. Okej. Fundera på att plugga. :P

12 ISSA

skriven

sv: hah jo den va kanon , sj ? :D

14 Linnea

skriven

Tror på INTER :D

16 Anonym

skriven

inter tror jag men vem vet fören matchen är slut ;)

18 IDA BACKSTRÖM

skriven

jag tittar absolut INTE på fotboll.. men eftersom jag aldrig hört talas om Bayern så tror jag att dom vinner då!



tack desamma :)!

20 Steffy (CutiieGirl..)

skriven

inter xd

22 eliiiiiiin<3

skriven

Jag kolla inte på fotboll o kan ingenting om det xd

Men jag säger bara något nu!

Bayern tror jag vinner!



Fin blogg! :)

24 elinpelin

skriven

sv: tack, gissar på inter och nej jag har inte sett matchen så jag har ingen aning x)

26 Anahita

skriven

sv: TacK:)

Hm..jag ska inte titta på den men hejar nog på Inter:)

28 Jessica

skriven

Tack för titten in, men alltså lagen... jag har ingen aning men jag gillar färgen rött.. så jag går på det.



jess