Vilken frisyr passar bäst?

Allmänt
God morgon! Vaknade för en stund sedan och det känns bra att det är helg. Hoppas ni hade kul igår, ni som var ute och festade ;). Själv var jag bara hemma och städade. Blev inte riktigt klar med städningen så det finns en del saker att göra idag också så därför tänkte jag städa snart så jag kan chilla senare ;). Sen kanske jag går iväg och träna, men det är inget som är säker för jag har träningsvärk från igår.

Som många har märkt, speciellt ni som har läst bloggen länge, så har jag har ändrat min frisyr. Att jag nu för tiden ''tar upp'' luggen och hela håret än min förra frisyr då jag hade luggen nere och resten uppe typ. Men nu är jag nyfiken på vad NI tycker passar mig bäst. Sist frågade jag er om skägget och då tyckte att jag passar med skägget. Så dags att fråga om frisyren. Under tiden ni säger vad ni tycker ska jag städa och äta frukost. Så vi hörs lite senare på eftermiddag, vid 14-15 typ ;).

Vilken frisyr passar mig bäst? 1 (vänstra) eller 2 (högra)
Kommentera! :)


Bild nr 2 tog jag igår och den andra är ca en månad gammal :P

P.S Glöm inte att delta i tävlingen där du kan vinna presentkort värde 500kr D.S
Det enda du behöver göra är att bli medlem på denna grupp, klicka på bilden nedanför

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Suneeta & hunden Chanel:

skriven

Frisyren till vänster (nr 1), tycker jag!

3 linnea:

skriven

tycker höger (2)

grymt cool blogg du har, gjort designen själv? :)

5 D A N I E L A ♥:

skriven

- den till höger tycker jag:)

7 Mathilda:

skriven

jag själv tycker bild 2 till höger , ha en trevlig helg , kram :)

9 Carolina [fotograf]:

skriven

Tvåna :) Önskar dig en trevlig lördag ♥ ♥ ♥

11 Emelie:

skriven

jag tycker frisyren till höger passar dig bäst :)

13 Elisa:

skriven

håret är snyggast på 2an

15 Anonym:

skriven

ah också gårdsstädning idag alltså?:)

17 emma:

skriven

Skitsnygg blogg, läget?:)<3

19 Therese:

skriven

Sv: Hääärligt ! :)



Igår blev det utgång, så idag blir det lugnt så man är pigg och glad när sonen kommer hem imorgon ! :)

21 JOnna:

skriven

Har inte problem med konditionen heller, tränar Taekwondo varannan dag så har ingen aning om det här kan vara andsträngningsastma? :P

23 The Hills The City:

skriven

Sjklart ska vi ge dig ett svar :P Jag tycker lätt bild nr 2 passar dig bäst =)

25 alice:

skriven

sv: kan jag väll göra!

jag tycker den till höger(: !

27 JOnna:

skriven

Sv: Har hemma en PEFmätare som jag mäter med ibland , har tidigare också tagit pricktest och då kollade dom om jag hade astma men inget visades..

Får testa mer med PEF och sedan gå till en vårdcentral eller något! Tusen tack för hjälpen! (A)

29 alex.:

skriven

måste nog säga no 2 :D

31 LINDA THE BEST:

skriven

Jag tycker nummer 2 :D

Kram

33 Anna:

skriven

SV: bild nummer 2 :)

35 Mathilda:

skriven

höger (2) :D Den var jättesnygg och passade dig!

KRAM!

37 MOA ~ FOTO:

skriven

Nummer 2 :)

39 Johanna:

skriven

nr 2 :)

41 marie:

skriven

BILD 2 SÅKLART! :)

43 Ebba:

skriven

"Bild" nummer 2 var snyggast fast frisyren på nummer 1 var snyggast!

45 Coco Centaur:

skriven

Jag tycker du passar bäst i frisyr nummer två :-)

47 mariana DG:

skriven

bild 2 :)

49 FANNY!:

skriven

sv; bild två tkr jag :)

51 Johanna:

skriven

nummer två tycker jag :)

framhäver ditt ansikte :)

53 Petra:

skriven

Jag tycker att din frisyr är finast på bild 2 =).



vad duktigt av dig att städa hela dagen, själv har jag inte gjort nånting vettigt idag, hehe. Kanske dags att börja nu...

55 Emma:

skriven

Jag tycker att du ska ha frisyr nr 2 ;D

57 Linda:

skriven

tycker dom ser ganska lika ut faktist, 2an kanske var lite snyggare..

59 Fredrika:

skriven

Jag tycker bilden till vänster:)

61 Claudia:

skriven

Jag tycker att bild 2 passade dej bäst. Fast båda var riktigt snygga på dej. :)

63 Linnéa:

skriven

Snygg i båda, men 2:an är min favvis <3

65 esra:

skriven

bild tvååååååååååå :D

67 Lolizz:

skriven

jag tycker nr.2 men du är finn som du är kommen tera gärna min blogg också . Ha en fett nice dag!!!=)

69 Vanessa:

skriven

Nr 2, överlägset.

71 jennü:

skriven

SV: bild 2 :)

73 emelie:

skriven

75 emelie:

skriven

ingen

77 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

skriven

2:an!

79 susannah I like the way you walk if you are walking my way:

skriven

lätt 2an :D haha lite sent men ;) bättre sent än aldirg right :D

2 feea (feliciaaulen) ~ sprallig glad tjej med många hypoteser

skriven

feean.blogg.se/2010/april/fragestund.html

drar igång en frågestund igen!

tycker alla har rätt att fråga vad de vill. Och jag bjuder gärna på mig själv.

Något du undrar över? (:

PRECIS VAD SOM HELST -^^ (kan vara anonymt)

http://feean.blogg.se



KRAM! :)



______________________________________



BTW bild 2 :)

4 Nawal

skriven

nummer 2 helt klart!

6 R e b e c c a

skriven

Nummer 2 :)

8 m

skriven

sv: jorå de är bra här!:)



10 JOnna

skriven

Hej igen, du som studerar till sjuksköterska kanske vet vad en normal kurva för en i min ålder ska ha när man sprungit ( PEF ) ? ;)

12 Kristina

skriven

Det var en svår fråga, men jag tror ändå att jag tar och röstar på bild 2 :)

14 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaamanda

skriven

höger :)

16 Anonym

skriven

hm, bild två tror jag att jag gillar bäst iaf :)

allt bra med dej annars?

18 Hanna

skriven

nr 2 utan tvekan!



ha en trevlig helg!



mvh Hanna

20 JOnna

skriven

Jag är ungefär 1,55 och brukar ha ungefär 260 på pefmätaren när jag sprungit, och före kanske 300? ;)

22 samanta :)

skriven

den andra åt höger helt klart!

24 elin

skriven

SV: Jag tycker bild2!!



händer idag??



kram elin<3

26 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

skriven

Höger. Bild 2 :)

28 ozan

skriven

nr 2 bror passar bra

30 Nessie

skriven

Nummer två, cool blogg!

Allt bra?

Nessie

32 Dilara

skriven

bild 2 höger

34 Tilda

skriven

Nummer 2 passar dig bäst ;)

36 R # B E R T

skriven

SVAR: Hehe nr.2 helt klart :) Allt fint med dig idag förhoppningsvis? :)



Kram.

38 felicia

skriven

Är dom inte likadana? x)

40 Belinda

skriven

Bild nummer 2 ! :)

42 J O Z E F I N E

skriven

sv; jo tack , det är finfint :)

44 elviraOlsson

skriven

Jag gillade bild nr 2 bäst! :)

46 maja yngström

skriven

fin blogg du har ,

kan du hjälpa mig med en sak snälla?

rösta på mig i "http://jennifergiidlund.blogg.se/2010/may/fem-finalister.html#comment" på http://jennifergiidlund.blogg.se jag är nummer 1 och du får en länkning på min blogg

48 Frizzo:)

skriven

2

50 amanda

skriven

bild numer 2

52 Emeelie

skriven

Jag tycker bild nummer 2 den till höger :D

54 pim

skriven

du passade i båda, men nummer två var nog snyggast. =)

56 nemiiii

skriven

Höger nr 2 va mkt snyggare :)

58 Liselott

skriven

nr 2 :D

60 Lisa

skriven

den andra bilden ^^

62 a.alijatic

skriven

2 ;p

64 Eliiin!<3

skriven

Jag tycker att tvåan är bäst!;)

66 Alicia

skriven

Högra bilden, 2an. Det passar dig bäst :) Cool blogg!

68 lolizz

skriven

hej jag glömde att skriva min blogg men här har du!!!! =)

70 Sandra Johansson

skriven

Bild nr 2 =)

72 Linnéa

skriven

Tvåan passar dig bäst! :)

PS: sjukt fint blogg du har!

74 emelie

skriven

INgen

76 josefin

skriven

sv: nr 2 passar din asiktsform bättre.

78 sandra

skriven

2 an!