Torsdag 14 april!

Allmänt
God morgon! Var länge sen man bloggade så här tidigt. Har ni sovit bra inatt? Själv har jag inte, förstår inte varför. Vaknade några gånger under natten så har inte fått riktigt det sömnen jag behöver. Men just nu sitter här med frukost som består av några knäckebröd och juice. Känner mig inte så hungrig men ändå äter jag, för gör jag inte det lär jag vara hungrig hela dagen. Så bäst att få i sig något än inte.

Idag blir det en lång dag med mycket att göra. Ska snart iväg till skolan för att gå på sista föreläsningen om kvantitativ metod, efter det blir det plugg med Fille. Sedan åker Fille hem till Luleå och då tänkte jag gå iväg och träna med Malin och Diana. Därefter ska jag iväg till en klasskompis för att plugga och slutligen plugga hemma själv innan Big Brother börjar. Känner att det kommer bli en stressig dag men vi får se hur det går, bara att hålla tummarna för mig nu!

Aja, dags att fixa sig iordning och fara mot skolan. Ha en bra dag alla!

Btw, solen skiner och all snö är nästan borta! :)

Kommentera inlägget här: