20 dagar kvar!!

Allmänt
God dag! Vill börja med att säga att jag befinner mig nere i Stockholm, kom hit igår. Sen så vill jag berätta också att jag klarade igår det praktiska provet på praktiken vilket känns så jävla skönt!!! Nu är både det praktiska provet samt nationell klinisk sluttentan klar, nu är det bara 20 dagar kvar till EXAMEN!!!!

Har idag åkt runt och gjort några av mina uppdrag, sen har jag passat på att inhandla de sista julklapparna i Nacka Forum. Nu tror jag inte att jag har glömt någon. Blir en lugn helg med mys med familjen och de. Senare nästa vecka åker jag uppe till Sundsvall med sötnosen för att fira jul tillsammans samt nyår. Kommer bli en bra slut på åren samt en bra start på nästa år, 2012.

Nu krigar kusinerna om att de vill ha datorn, vi hörs ikväll!

Kommentera inlägget här: