Bröllop igår!

Allmänt
God jul alla! Hoppas ni hade det trevligt igår med era nära och kära och fick fina julklappar. Jag själv var på bröllop i Södertälje så jag hade det hyfsat rolig. Tanken var att jag inte skulle vara där hela dan men eftersom det var så kul så valde jag att stanna. Blev mycket dans och skratt!


Från vänster: brorsan, jag, kusse Cemil och kusse Erol!

Idag är det söndag och jag har inte planerat att göra något. Verkar som att mellandagsrean är igång och ser att nästan alla har bombat sina statusar om att det är rea o.s.v. Iofs kanske det är lite sent att gå nu, allt bra grejer är säkert slut. Får väl vänta till på onsdag när jag åker upp till Sundsvall, finns nog mycket där.

Annars är det bra med mig, har det skönt här i Stockholm. Mina båda mostrar från Tyskland är här, snart kommer min morbror från Turkiet så huset är FULLT! :)

Kommentera inlägget här: