Dagarna går...

Allmänt
God kväll! Har varit fullt upp de senaste dagarna, varit och tittat på kostymer, haft gäster, hjälp mina mostrar till att baka inför examen och en massa annat. Jag har inte ens haft tid för mig själv typ. Men imorgon åker jag tillbaka till Sundsvall, blir väl kanske inte lugnt där heller då jag ska städa inför flyttningen om 2 veckor.

Under juldagen ökade statistiken dubbelt så mycket som innan vilket jag blev lite chockad över. Har liksom redan många läsare men nu blev det dubbelt så många som fick mig undra vad som var så speciellt just då. Men kul ändå, så välkomna för er som är ny här :).

Annars har jag inte lagt nå mer tid på designen. Den är i princip helt klart, ska försöka (lovar inget) fixa klart det så jag kan lägga upp den redan på nyårsafton eller nyårsdagen. Allt beror på hur mycket tid jag lägger på datorn nu när jag åker tillbaka. Vi får helt enkelt hålla tummarna :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 sabina:

skriven

kika gärna in min blogg!! :)