Fredag!

Allmänt
God morgon! Det är äntligen fredag och det har jag verkligen sett framemot, är ledig under helgen så det blir plugg och mycket vila. Sen är det bara en vecka parktik tll innan jag for ner till Stockholm.
Igår hade jag praktik, kvällspass, och det var min första pass med min handledare sedan vi avbröt studentsal. Eftersom att vi hade en tjej som gick på inskolning så fick jag och min handledare jobba som undersköterskor. Var inte så kul då jag inte visste riktigt vad man ska göra, liksom när fikat ska delas ut, middagen o.s.v. Men det gick ändå bra slutligen.

Idag är det dagpass, som ni kanske förstår då jag sitter och bloggar så tidigt :). Senare på eftermiddag har jag omvårdnadshandledning, lite nervös men det kommer nog gå bra. Tråkigt bara att jag inte har varit med min handledare så mycket, så undra hur hon kommer bedöma eller om hon fråga de andra personalen jag har jobbat med.

Men men vänner, nu måste jag faktisk packa väskan med matsäck och sedan for jag mot praktiken. Vi hörs ikväll!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 SSK:

skriven

Varför abrdöt ni studentsal?