♥ Stockholm imon ♥

Allmänt
Praktiken rullar på som vanligt, känner mig varm i skorna nu tycker jag. Imorgon är jag ledig och senare på eftermiddag tar jag tåget ner mot STOCKHOLM till nära och kära! En dag jag har längtat till sedan två veckor tillbaka, alltså fan vad underbart det ska vara och flytta hem snart!! ♥

På måndag är det en viktig dag nere i Stockholm också, så vi får se hur det går där. Jag åker tillbaka till Sundsvall måndag kväll och återvänder tillbaka på fredagen samma vecka eftersom att vi sen har jullov. Sen också så har jag praktiska provet på praktiken, torsdag. Jag hoppas att det går bra, ni får hålla tummarna för mig! Eller det ska ni alltid göra, tills examen dagen :D.

Nu ska jag fortsätta städa och packa väskan, sen blir det sängdags för min del! Såg nyss i mobilen att jag inte har någon bild att bjuda, får väl ta något imon och lägga upp :). Vi ses imon innan resan ner till Stockholm hoppas jag :)


Kommentera inlägget här: