Tredje advent!

Allmänt
Då var snart den här veckan slut också, det är söndag den 11 december och inte nog med det är det tredje advent. Nu tycker jag att dagarna går fort och det är ju bra så examen får närma sig lite fortfare ;).

I fredags hade jag halvtidsbedömning som gick jättebra. Det var inget jag var liksom missnöjd med under mötet. Så det var gjort, det enda som återstår är praktiska provet och sedan slutbedömningen. Tycker att jag har kommit in i rutinerna nu lite bättre. Men det är några veckor kvar, 3 veckor så under dessa är det bara att visa ännu mer hur duktig man är.

Igår var jag bara hemma och pluggade, hade inte lust med något annat än plugget. Därav blev det inga inlägg. Ska fortsätta plugga idag också, funderar på att dra till skolan och plugga. Eftersom här hemma har man ju dator, tv o.s.v vilket gör att man kan lätt tappa koncentrationen och gör något annat istället.
Så nu blir det frukost och sedan kör jag igång, vi hörs senare ikväll och det lovar jag att vi gör :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

Hur gick NKSE-tentan? vad är det du pluggar till, är det inte bara praktiken du har kvar? :) Lycka till! /Ida, också färdig SSK i januari.