Lördagen!

Allmänt
I morse hade jag tenta vilket gick jättebra förutom att det var så jädrans kallt. Oavsett hur mycket kläder jag hade på mig så frös jag ändå. Kan iofs vara också för att jag var nervös. Men som tur gick tenta bra, är ändå lite nervös inför resultatet.

Efter tentan var det bara att åka till praktiken och ha kvällspasset. Var trött men det gick ändå bra. Blev mycket skratt med personalen och patienterna. Jag gav de lite gåtor som de fick lösa. Blev mycket skratt om ''Bussgåtan'' där man ska räkna fram hur många ben det finns i bussen o.s.v. Annars har det inte hänt så mycket utan man satt mycket och tog emot samtal. Juste, jag var nere i kiosken och köpte lite grejer och en trisslott. Jag vann, 25kr x 1 hehe. Så imon får man ta ut en ny trisslott och hoppas på att det blir lite högre vinst.


Var ju nära en miljon och hundratusen, kanske blir det nästa gång? ;)

Nu gör jag inte så mycket, sitter bara vid MSN och lyssnar på musik. Imorgon blir det min sista dag på praktiken, börjar 7 så ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Är rätt trött, har jobbat sedan tisdag och är faktiskt helt slut i kroppen. Så nu blir det inga vilodag förrän på fredag, när jag åker ner till Stockholm. Får kämpa på!


Vi hörs!

Kommentera inlägget här: