Love and other drugs

Allmänt
Som ni läste i förra inlägget hade jag ganska mycke planerad idag, bl.a träna och plugga. Men tror ni jag gjorde något av det? Haha nä, faktiskt inte! Istället blev det helt andra grejer. Anledningen till att jag inte tränade var för att jag inte orkade eller rättare sagt så visste jag inte vad jag skulle träna. Sen varför vi inte pluggade? Jo, för vi hade inte lust att sätta igång det. Vi var i alla fall på biblioteket i skolan och lånade 6-7 böcker som vi har tänkt använda oss till rapporten. Fick dessutom betala skolan 100kr för att jag tydligen hade varit lite sen med att lämna en bok, för ca en månad tillbaka. Så där blev man 100kr fattigare!


Väl efter skolan gick vi då hem och tänkte plugga men då ville jag äta innan vi började. Så jag gick hem för att laga mat och så men efter en stund ringde Fille och fråga om vi ska skippa att plugga idag och drar till bio istället? Så vad tror ni jag svarade? Precis, det blev ett ''ja'' och vi gick dit för att se vad det finns för filmer. Tillslut valde vi filmen ''Love and other drugs''. Det enda vi visste om filmen var att det är en komedi film, enligt hon i kassan. Men det visade sig att den var inte bara det utan, romantisk också. Jag och Fille tyckte att filmen var mer romantisk än komisk. Men film var bra! Så jag och Fille rekommenderar att filmen bör ses med flickvännen/pojkvännen då filmen är en sån typisk parfilm eller vad man ska säga. Hela biosalongen var ett par haha. Men men, slut snack om det.



Nu ska jag bara sitta här hemma och ta det lugnt, chilla helt enkelt. Har inget mer att skriva, vi hörs när jag har något att skriva. Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Jag går tredje terminen i Uppsala :)

3 Erik:

skriven

Helt ok film ändå,

2 Anonym

skriven

men då passade det väl ändå bra att ni två gick och såg den tillsammans? ;) hehe