Harry Potter Del 2

Allmänt
Som jag skrev tidigare skulle det bli ett sent inlägg vilket är det nu också. Har varit fullt upp till nu typ. Dagen började med att jag jobbade morgon passet 7-15 vilket gick som vanligt bra. Var varken lugnt eller mycket utan mittemellan.
Efter jobbet drog jag vidare till Heron City där jag tittade på Harry Potter vilket var faktiskt jättebra. Har aldrig varit så insatt i nån Harry Potter film förutom denna. Rekommenderar er att se filmen ;)


Nu på fredag åker jag som sagt till Sundsvall med bil. Så därför blir det inga inlägg förrän söndag kväll när jag är tillbaka i Stockholm. Kanske hinner blogga något imorgon men inte säkert, eftersom jag slutar sent och tänkte lägga mig så fort jag kommer hem. Ska nämligen upp tidigt på fredagen och åka iväg, ska bli kul!
Kommer uppdatera min Facebook under färden från Stockholm till Sundsvall med bil, jag lär lägga upp många bilder också :).


Bilen jag ska åka med! Snygg Lamborghini jag har va?!? Hehe

Håller på att somna här vid datorn, god natt. Vi hörs på söndag!


Fittja

Kommentera inlägget här: