Vardhandboken.se

Allmänt




SVAR: Hej Lollo! Jag vet inga bra hemsidor men däremot så kommenterade SSK om en hemsida, den verkar vara jättebra, Vardhandboken.se är adressen :)




SVAR: Jag vet inte om jag ska riktigt tro på att du är chef på Sundsvalls sjukhus när du verkar inte ens ha koll på min blogg och inte ens veta vad du talar om. Men om du nu är chefen, har du ens bevis på att jag har berättat vart jag jobbar och att jag har skrivit om patienter? Nej, det enda jag har skrivit är att jag jobbar på akuten men inte vart. Finns väl inte en enda akutavdelning? Nä precis! Sen läser många arbetskollegor min blogg också, de har inte ens läst något om att jag har skrivit om patient eller berättat i detalj vart jag jobbar.

Men du kan jättegärna kontakta MittUniversitetet, jag har redan pratat med de angående med bloggen och de har kollat igenom och tycker att jag hållt mig bra, de har fortfarande koll på det. Likaså har jag pratat med akuten och de har koll på det med. Så konstigt att de inte har lagt märke till något som du verkar ha gjort. Men men, lycka till med ''anmälningen''.


Nu ska jag iväg och jobba kvällpass (kl.13-21.30), vi hörs ikväll alla :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ferhat, tro inte på den s.k "chefen"! Hade han/hon varit chef skulle personen ha mailat dig för att på så sätt visa att personen är chef, än att gå ut och kommentera det på bloggen. Oproffesionell!!



Jag tycker du håller dig bra, fortsätt blogga på ditt sätt! :)

3 Josefin - SAME OLD STORIES:

skriven

Hej! Hoppas allt är bra med dig =) Har du haft en trevlig midsommar? Kram!

2 SSK

skriven

Så länge du inte nämner pat vid namn, eller annat som kan identifiera dem, avdelningr, kollegor etc som kan bli identifierade så är det inget fel att blogga öht. Enda du gör är att ge ditt universitet positiv reklam.

4 Johanna

skriven

Chefer skriver inte sådär. En riktig chef tar reda på kontaktuppgifter och ringer.