Vårdväskan.se

Allmänt

Var nyss i Hallunda Centrum och hämtade paketet, www.vardvaskan.se, skickade till mig. De hade skickat många produkter och dessutom coola samt bra. Tänkte skriva lite kort om varje produkt jag fick, lägger först upp bilden och under bilderna skriver jag texten.
Vårdväskan.se är en hemsida jag rekommenderar er verkligen att besöka, samt köpa något, om ni är sugen efter produkter som visar att du jobbar/ska jobba inom vården.

Vårdväskan 229kr




En fin och röd väska med en vit kors på med bra utrymme. Det är syntetskinn som är skön och luktar gott! Haha. Den här väskan kommer jag nog använda dagligen, speciellt när jag åker till sommarjobbet (akuten, börjar på måndag). Väskan visar verkligen vem du är vilket är kul! Så ni lär mig se ofta med den här väskan på tåget, bussen, stan..ja, överallt :). Väskan kostar 229kr!

Pennor 49kr/paket





Coola pennor som ser ut som riktiga sprutor. Här ser ni att jag har fått fyra stycken överstrykningspennor, som kostar 49kr, och fyra stycken nålpennor som också kostar 49kr. De är faktiskt grymma och fina. Skulle vara kul att se folks reaktion inne i stan om jag tar fram pennan för att anteckna något hehe. Nä men verkligen roliga och fina pennor.

Digitalklocka 109kr

Slutligen så fick jag en digitalklocka som jag tycker är viktigt att ha om man jobbar inom vården. Man får ju inte ha liksom armbandsklocka o.s.v när man jobbar utan istället använder klockor som liknar denna. Men den här tar nog alla klockor, jag har hittills sett. Ni kanske undrar nu varför, jo för den har typ allt en klocka behöver. Den har 12/24 visning, stopur, Alarm och det bästa, bakgrundsbelysning. Det sista nämnda tyckte jag var bra, för tänk om man ska in till en patient sent på kvällen och vill se klockan så är det bara att klicka på knappen och så lyser det upp. Coolt va? Denna klocka kostar endast 109kr vilket otroligt billigt!

Detta var allt jag hade fått från Vårdväskan (<- Klicka) och är verkligen tacksam för det. Dessa kommer jag använda flitigt. Vill ni också äga sånt här? Gå in på www.vardvaskan.se och beställ, de är snabba på att leverera också. Har ni frågor är det bara att fråga på :).

Vi hörs nog imorgon, berättar då lite mer inför sommarjobbet som börjar på måndag :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Nice saker =)

3 Anonym:

skriven

Pennorna va tuuunga ;)

5 sessie:

skriven

sv; åhh, älska den rosa sprutpennan ;o

7 Anonym:

skriven

Kul att du fick produkterna gratis, vill också ha de :)

9 Alexandra:

skriven

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2 michelle

skriven

skitcoola pennor!

4 The londoners

skriven

Riktigt coola grejer du har fott dar :D speciellt vaskan , Really cool :D

6 Kanar (coco)

skriven

Riktigt fina saker!

8 Sara

skriven

Hahaa, pennorna var ju coola! ;))