God morgon!

Allmänt
Hur är det mer er idag? Hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag helt okej, ska inte klaga!

Idag blir det en kort dag i skolan, slutar redan vid kl.11. Har sedan jag vaknat funderat på om jag verkligen ska gå till skolan när vi ska vara där bara i 2,5 timme. Jag fattar ju ändå inte så mycket av föreläsningen så kan ju lika gärna vara hemma och plugga själv. Men nu när jag ändå är vaken så kan jag ju gå dit.

Efter skolan blir det att renskriva anteckningarna från föreläsningarna och sedan diska. Därefter blir det nog stan med Malin och de. Finns ju inte så mycket att göra annars. Men senare på kvällen blir det träning som vanligt. Tror det skulle bli core, 30min, och sedan styrketräning. Undra vad man kan köra på gymmet idag, får kanske träna axlarna lite.

Ja, finns väl inte så mycket mer att skriva just nu. Vi får väl höras ikväll eller något sånt. Ha en bra dag alla!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Hej Ferhat! Jag vet inte om du är bra på relations frågor men du verkar en speciell kille som tänker annorlunda så jag frågar dig.



Jag har varit tillsammans med min kille i snart över ett år och har senaste tiden haft svårt att lita på honom. Jag känner att jag börjar bli svartsjuk och vet inte vad jag ska ta mig till. Om han inte smsar eller ringer så tror jag alltid att han är hos någon annan. Är det vanligt med svartsjukan i ett förhållande? Kan man få bort svartsjukan?