Grattis lillebror!

Allmänt
Veckan har varit lite fram och tillbaka, med andra ord rörig vecka! Situationen ser ut att ha blivit bättre och mer stabil vilket känns bättre. Förhoppningsvis åker jag tillbaka till Sundsvall redan på söndag. Vill som sagt inte berätta vad som har hänt, blir inte glad bara av att tänka på det!

I alla fall, skulle inte ha bloggat något men idag är det en speciell dag att jag kände att jag måste skriva bara ett kort inlägg. Då pratar jag inte om våffeldagen, som är idag, nej nej utan det är helt något annat. Nåt man firar en gång om året, precis födelsedag. Men vem är det som fyller år då? Ja, inte jag i alla fall..har 5 månader kvar. Men den som fyller år är förstås min LILLEBROR, Ozan, som fyller 12år. Hoppas du får en underbar dag idag! 
Det var allt jag ville säga med detta inlägg, vi hörs på söndag! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Syster Frida:

skriven

Grattis Ozan!