Skolsköterska

Allmänt
Tack för kommentarerna på senaste inlägget, kul att många tyckte att det var en inspirerande vilket jag är glad över. Folk måste börja tänka annorlunda, snart kommer alla människor gå runt med silikon bröst, läppar och allt bara för att se ''perfekta'' ut. Naturligt är perfekt, så är det! Operationer gör inte en finare, man ser bara falskt ut.

Idag praktiserade jag på en skola, gick nämligen runt med en skolsköterska för att se hur de jobbar. Men det är nog inget jag kommer vilja arbeta med i framtiden för det var ganska tråkigt. Sedan efter lunch stod vi plötsligt i cafeterian och skulle jobba där. Sköterskan ska väl inte stå där, men det var ändå kul. Man fick kontakt med ungdomarna och vi prata mycket. Kul att höra hur 15åringar tänker om saker och ting!

Efter det blev det hemgång och sov en stund. Sedan på kvällen blev det träning med Fille, Malin och Diana. Gick bra som vanligt, vi tränade ben och mage. Magövningarna gick väl inte så bra men däremot bena, det gick jättebra så jag sitter här med lite träningsvärk. Nu ska jag upp och plugga med Fille, därefter blir det Big Brother. Men tror inte jag har något mer att skriva just nu, vi får höras imon efter praktiken. Förresten, det är min sista dag, tråkigt! Ciao!

Vet att jag inte har lagt upp så många bilder, men ska bli bättre på det ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Mage gick ju visst bra, i alla fall när jag hjälpte till! :p När du kommet tillbaka från Sthlm blir det hårdare!

3 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Det är nog olika vad man gillar, jag tyckte inte heller det var skoj som skolsköterska efter EN dag, men efter att ha gjort praktik i två veckor var det superskoj, speciellt på högstadiet där eleverna är lite äldre :)

2 Josefin

skriven

Var tvungen att göra ett inlägg om din tidigare text, du förmedla den så bra!



Skickar en länk ifall du vill kolla :)

http://onlymoi.devote.se/blogs/8778650/be-your-self.htm#WriteComment