Dagarna går...

Allmänt
Skulle ha skrivit ett kvällsinlägg men blev ju aldrig så, hade annat att göra så istället får det bli nattinlägg innan läggdags.

Ja, var har hänt de senaste dagarna då? Jodå, jag har kommit igång med plugget och det går hyfsat bra. Försöker plugga nån timma varje dag och det går hittills bra. Får hoppas att det rullar på så här i Stockholm också. Annars har det inte hänt så mycket förutom att det har blivit mycket nattfika på McDonalds med Fille. Inte bra det!

På torsdag åker jag härifrån och åker ner hem till Stockholm förstås, något jag har längtat till! Stannar kvar där nere i ca 1,5 vecka innan jag åker upp hit igen för att råplugga inför en tenta, sista tentan innan sommarlovet. Sedan blir det att åka upp till Stockholm och sommarjobba på akuten i 3 månader typ..härligt!

Vet att jag är så dålig på att blogga, men ska försöka att bli bättre på det. Men här bjuder jag på lite bilder som jag har tagit under dessa dagar jag har varit borta från bloggen:









Nu måste jag sova, ska tvätta imon kl.8..god natt! Vi hörs imorgon

Kommentera inlägget här: