Julen börjar i Stenstan!

Allmänt
God dag bloggen! Idag hade jag praktik, kl.7-15, som gick bra som allid. Fick idag gå runt med en annan sköterska då min handledare var på möte. Skulle önska att jag var med min handledare då hon snart ska bedöma mig på halvtidsbedömningen, så då vill man ju att hon ska se vad jag har gjort och kan. Men det löser sig nog.

Nästa vecka ska jag och Cecilia ha studentsal där vi två tar hand om 4 patienter själva. Vi kommer såklart ha stöd från en sköterska men tanken är att vi ska träna och lära oss att jobba självständiga. För om ca en månad ska jag har praktiska provet, då gäller det att man kan det mesta.

Julen har börjat här i Sundsvall (Stenstan), de har typ dekorerat hela stan. Skön känsla, inte så långt kvar till jul och nyår! Snart börjar julen här hos mig också.. Hittills har jag lagt upp adventsljusstaken jag fick av F. Första ljuset tänds på söndag!
Under julveckan kommer jag befinna mig nere i Stockholm då vi har en vecka ledig. Men senare vid slutet av december månaden, innan nyår, åker jag upp till Sundsvall för att fira nyår. Då kommer dessutom F på besök här, längtar!!














Ska skriva dagbok nu, det är en uppgift vi har fått att göra under praktiken. Efter det blir det nog chill framför TV innan jag kanske for till Maria. Vi hörs nog imon!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 My:

skriven

Fina bilder, hoppas allt är bra med dig? :)

3 F:

skriven

kommer sakna dig otroligt mkt!!!!!

2 Anonym

skriven

Va fint du skrivit om mig, men du glömde bild o telenr ;D / Cissi

4 Anonym

skriven

Fina bilder får nästan lite hemlängtan när jag ser hur vackert det är.



mvh annokas