Fredag

Allmänt
God morgon! Sitter här med min frukost som består av stekt ägg, piroger och te. Kanske inte så lyxigt frukost men gott iaf.
Är vaken så här tidigt för att jag ska snart upp till Filip för att fortsätta att plugga på uppsatsen. Vi ska börja skriva resultatet idag så vi borde bli klar till nästa vecka.
Har inte bloggat de senaste dagarna pga att jag var nere i Stockholm och kom hit förr igår. Anledningen till att jag inte bloggar är att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag vet liksom inte vad det är ni vill läsa. Så därför undrar jag om ni kan kommentera med förslag om vad mer jag ska skriva om. Alltså, vad är det ni vill läsa här på bloggen. Så kommentera! 

Ska fortsätta äta min frukost, vi hörs förhoppningsvis ikväll :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 J:

skriven

- Vad skriver ni för C-uppsats?

- Har du förslag på vad man kan skriva om på C-uppsatsen?

- Vilka TRE områden inom vården kan du tänka dig jobba på?

- Vilka TRE områden inom vården kan du absolut inte tänka dej jobba på?

- Tips om vad man ska tänka på innan och medans man gör sin VFU, både inom kummunerna och landstinget?

Hoppas du fick lite inspiration nu! :)

2 F

skriven

du kanske kan ha veckans sjukdom? eller ngt liknande..