Program

Allmänt
God dag! Kom precis hem, har varit med Maria sedan lunchtiden och pluggat. Sedan vid middag drog jag, hon och Peter till McDonalds för att käka. Har försökt sluta men kunde inte låta bli då de tänkte käka där. Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Just nu sitter jag vid TV och kommer vara fastklistrad här då det gå bra program på TV. Det går "Pengar på bordet" samt "SOS Västkust", tråkigt bara att jag inte kan bestämma mig vilken av de jag ska se. Så jag byter kanal då och då. Sedan kl.21 börjar "Mitt feta syrianska bröllop" därefter kl.22 "Svärföräldrarna från helvetet" och slutligen " Lilla Al-Fadji" kl.22.30 som går på kanaln 5. Ni ser, det är mycket att se ikväll. Inte ofta det är så.
Men men, nu började SOS Västkust, vi hörs imon! :)

Kl.20.00: "Pengarna på bordet" på TV4 och "SOS Västkust" på kanal 5


Kl.21.00: "Mitt feta syrianska bröllop" på TV3

Kl.22.00: "Svärföräldrarna från helvetet" på kanal 5



Kl.22.30: "Lilla Al-fadji show" på kanal 5

Kommentera inlägget här: