Dags att träna!

Allmänt
Idag hade vi utbildningsdag i Stadsmissionen som ligger i Gamla stan. Det var mysig och fin ställe. Dagen började med att vi fick frukost på ställe med nybakad bröd, shit vad gott det var!! Sedan hade vi föreläsningar om multiresistenta bakterier och akutmottagningen, vad vi ska göra för att det ska bli ännu bättre. Vi fick även besök av två polis kriminaltekniker som berätta om deras arbete och förklarade en massa grejer. Mycket lärorikt och intressant!


Till lunch fick vi fisk, gud vad gott det var. Och på rasten fick vi jordgubbar doppade i chocklad.. mums:)

Har nu hämtat ut mitt gymkort så jag har funderat på att börja träna redan IMORGON innan jag jobbar, börjar nämligen kl.10. Men vi får se när jag lägger mig och sedan vaknar, allt beror ju på det ;). Så äntligen kommer jag igång med träningen, känns bra att jag har kortet nu som är giltlig i ett år...niiiice!!! ;)


Ikväll eller snart ska jag iväg till min farbror Ali för att se på Champions League matchen mellan Chealse och Barcelona. Alla kusiner och de kommer vara där så jag vill inte missa det. Ska bli trevligt att umgås med de :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

jobbar din pappa eller din farbror som väktare i jakan centrum