Lördag!

Allmänt
God morgon! Då var dags för ännu en kvällspass på jobbet. Det gick bra igår fastän det blev lite mycket och rörigt på kvällen, strax efter 19. Jag skulle ha slutat kl.21.30, som jag alltid gör när jag jobbar kväll, men så blev det inte igår. De saknade en personal som skulle jobba till kl.23 och då jobbar man som resurs, dvs att man hjälper den klinik som behöver mest hjälp. Jag valde då ta det passet och var kvar till kl.23, det gick hur bra som helst! :)

Varför ska det alltid vara så fint väder när jag jobbar? Speciellt när det är kvällspass jag har!! Ni kanske har också förståt att de dagarna jag är ledig så är det skit väder och tvärtom när jag jobbar då är det fint. Varför är det så just för mig gud? Jag vill också ha sol och värme!


Fittja

Imorgon blir det morgonpass och då hoppas jag verkligen att det här vädret håller sig kvar! Men men, nu ska jag fortsätta äta frukost och sedan åka iväg. Vi hörs, hoppas ni får en bra dag. Ta det lugnt där ute! :)

Kommentera inlägget här: