Måndag

Allmänt
Då var det måndag igen och jobbet väntar. Har ganska skön schema den här veckan, jobbar kväll idag och sedan jobbar jag nästan bara morgon resten av veckan. På helgen är jag ledig vilket jag är verkligen glad över eftersom att på fredag är det fest för alla personal på akuten. Då är det ju skönt att man är ledig och kan sova ut istället för att åka hem jättetidigt för att sova och vakna tidigt dagen efter.

En sak jag har märkt är att varje gång jag är ledig så är det skit väder, men när jag jobbar då är vädret hur bra och varmt som helst. Det har varit faktiskt så de senaste 3 veckorna, var ledig i helgen men då snöa det. Idag jobbar jag och det är sjukt fint väder. Så jag ska kanske aldrig ha ledig om jag vill ha sol :P



Nej nu ska jag inte dämpa mig för vädret, dags att byta om och fara mot jobbet. Vi hörs ikväll!

Kommentera inlägget här: