Nya jobbskor

Allmänt
God morgon! Nu får jag se till att kopiera hela texten i detta inlägg innan jag publicerar, så det inte händer som igår kväll att allt försvann när jag spara. Men men..

Hoppas ni har haft det bra de senaste dagarna för det har jag haft och inte nog med det har jag haft mycket att göra. Förr igår åkte jag till Ekerö efter jobbet och köpte nya sommardäck till min bil. Blev 3200kr fattigare, inte kul! Men dagen efter kom lönen och jävlar vad bra det kändes :). Så nu är de nya, dags att tona rutorna på bilen ;).


Mina gamla och slitna däck, böt och köpte nya däck på GusonDäck i Ekerö

Efter flera veckor åkte jag äntligen iväg till Solna och köpte ett par skor till jobbet. Man har hört många butiker som säljer vårdskor men just butiken ShoeMed fick jag höra mycket om så jag valde att åka dit. När jag kom dit var det en massa skor man kunde välja på. Jag testade många skor innan jag bestämde mig för vilka skor det skulle bli. Blev ett par mjuka vitskor för 600kr, som är ganska populärt inom vården. Men tyvärr kände jag på kvällen att jag måste nog åka tillbaka och byta till en större storlek för den var ganska liten :P. Så jag ringde och de bad mig komma nästa vecka när de får in större storlekar :).




600kr på ShoeMed :)

Den här helgen jobbar jag och även idag. Blir kvällspass idag, imorgon och på söndag blir det morgonpass. Så det är bara att fortsätta jobba och längta till nästa månad när jag ska åka till Paris i en vecka...det här känns bra!! Nu ska jag röra mig, äta frukost och sedan åka till jobbet. Vi hörs! :)

Kommentera inlägget här: