Julafton på jobbet!

Allmänt
God kväll, kom precis hem efter att ha jobbat 14,5 timmar. Det har varit en otrolig rolig dag idag och tiden har bara runnit iväg. Vi hade julbord som var hur mysigt som helst och jag fick för första gången träffa en JULTOMTE (Lisa) och fick en julklapp, klubba! :) 
 
Följ mig på Instagram för fler bilder, FerhatRobin @ Instagram
 
Annars rullade det bra på jobbet och det var mycke pussel. Blev inte så lugnt som jag trodde att det skulle vara bra. Men i larm fronten var det lugnt, vi hade bara 2 larm under hela dagen. Annars brukar det vara mycket!
Imorgon jobbar jag 14,5 timme igen, innan jag är ledig 3 dagar. Undra hur det kommer vara imorgon, kommer säkert vara mycket på kirurgen efter all mat alla har käkat. Men jag hoppas verkligen på att det blir lugnt! :)
 
Några har tjatat på att jag ska fortsätta och skriva om för prover analyseras på de olika färg provrören. Har redan kommit igång men måste göra det klart och sen publicerar jag det. Kommer försöka skriva om alla rör så ni vet ungefär vad som brukar analyseras i det ;).

Dags att lägga sig kanske? God natt! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Margareta:

skriven

Fint,men när hinner ni äta när det är så mkt patienter??Hur hinnss det med att leka tomte när det är så mkt sjuka patienter??Får patienterna se tomten eller baraa personalen?Är det någon som kommer på sin lediga tid utklädd till tomte?NYFIKEN...

3 Margareta:

skriven

Vad har du i ditt svarta tyghalsband som hänger ner i fickan??*nyfiken*

2 Syrrastudenten

skriven

Har du valt själv att jobba så mycket? 14,5 timmar två dagar i rad är rätt mastigt. Är själv snart klar ssk, därav min undran.