Människokroppen

Allmänt
God kväll kära läsare! Hoppas allt är bra med er idag, själv mår jag bra men är trött som vanligt. Måste nog snart kolla på vad det är för fel på mig, känner mig jämt trött. Får kanske be nån kollega på jobbet ta blodprover på mig så kan jag åtminstone se hur mina värden är. Jag kan bokstavligttalat sova hur mycket som helst :/. Det är inte bra!

De senaste dagarna har jag letat efter en bok, som i vanligt fall kostar typ 800kr på adlibris, bokus m.m. Det är nämligen boken "Människokroppen - Fysiologi och anatomi". Jag ångrade att jag sålde min bok när jag tog examen och nu vill jag att ni hjälper mig att hitta det i billig pris. Om du eller nån du känner har boken och vill sälja den, kontakta mig på [email protected] så får vi diskutera om priset. Skulle bli sjukt glad om jag fick den boken snart :). Så här ser den ut:
 
Har varit ledig hela helgen och är även ledig imorgon, vilket är skönt. I fredags var det fest, drick-up-allt-fest, hos en kollega med några andra kollegor. Hon ska nämligen flytta och då var det en massa öl och sprit som hon ville bli av med. Så vi var rätt många som var där och hade det kul. Jag drack ingen öl eller sprit utan jag drack cola och energidryck som hon hade köpt till mig. Så ni bara vet så har jag ALDRIG smakat eller dryckit alkohol! 

 
Imorgon har jag planerat att åka iväg och köpa lite julklappar. Nej, jag har inga julgranar eller så hemma utan jag köper bara julklappar vilket jag tycker är kul. Men DYRT är det! Sen får vi se vad dagen har att bjuda. Hoppas ni får en bra start på veckan, ta hand om er och se till att ha bra skor och kläder på er. Vi hörs under veckan, då börjar tävlingen :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Riktigt härlig bild, den som är knäppt ifrån ovan! :)

2 Erica

skriven

Jag måste nog också börja köpa julklappar snart, är bara två veckor kvar till julafton nu. :) Vet inte om vi kommer att ha någon gran heller. Men det är fint med ljusstakar och lite annat åtminstone, så länge det inte blir för mycket.