Veckans blogg


För att din blogg ska bli till "Veckans blogg" ska du:

- Skriva en kommentar om att du deltar
- Skriva ett inlägg om den här tävlingen på din blogg och länka till min blogg.

Redan nu på måndag utser jag veckans blogg!

P.S
Vi börjar så här enkelt, sedan kanske jag börjar utse månadens blogg (av de som har blivit utsedda till veckans blogg under den månaden) och vinnaren av den vinner presentkort eller något sånt. Låter kul va? Men det tar vi då när jag har bestämt mig D.S

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Conne:

skriven

Jag är med och deltar! :)

3 Ana:

skriven

Jag vill börja med att tack dig Ferhat för en sådan underbar blogg. Du är en sann inspiration för den yngre generationen. Fortsätt med det du gör! :)

5 Monia - med bulle i ugnen ♥:

skriven

Hej, hur är det? :) Jag har flera tävlingar igång i bloggen - en alldeles nystartad idag . Kika gärna in och var med:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

7 Anonym:

skriven

9 Nattaly:

skriven

Jag vill vara med! =P Har länkat och grejat med :) Ha en bra dag!

11 Danni:

skriven

Jag är med! här är länken till inlägget där jag har lämkat dig! http://itsallmagic.blogg.se/2012/february/tavlar.html#comment

Kram!

13 Nikki:

skriven

Jag är med!

15 Anonym:

skriven

Jag e med!

2 Bella änd Adelia

skriven

Vi är med! :)

4 maria :)

skriven

vill vara med och tävla! :)

6 sanna

skriven

Im in!

8 Anonym

skriven

jag är med!

10 Yasmine

skriven

Följa varandras blogglovin? :)

12 LANJA - www.lanjas.blogg.se

skriven

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja - där får man mer läsare på direkten!



14 Julia

skriven

kul :) rolig blogg

16 Anonym

skriven

vi är med! :)