Jaoo..

Allmänt
Nu börjar det hända grejer här. Ansökan om examenbeviset är skickad, jobbet är fixad, schemat är äntligen här och så har jag äntligen packat upp allt. Tro nu inte att jag hade så mycket att det tog två veckor för att packa upp, utan det är bara jag som har varit lat för att packa upp :).

Blev glad när jag såg att jag äntligen har fått jobbschemat. Är faktiskt nöjd med schemat och är redan schemalagt 3 nätter men det är som tur under mina inskolningsdagar. Känns lite nervöst inför jobbet men jag tror det kommer gå bra. Kan vara jobbigt i början men sen när man har kommit in i rutinerna och det, så borde det inte vara några problem :).

Kommer vara lite dålig på att blogga de här närmaste dagarna men nu när jag börjar jobba kommer jag börja blogga som vanligt, så som jag gjorde tidigare. Ska då försöka skriva minst 1 inlägg per dag. Den här gången kommer jag inte bara skriva om jobbet (kommer iofs inte skriva mkt om jobbet, pga tystnadsplikt) men däremot kommer jag börja skriva inlägg som kan handla om arbetsuppgifter, utbildning, nya riktlinjer och sånt som jag helt enkelt vill ta upp och diskutera med er. Kan tro att många har tröttnat på mina inlägg om vad jag har gjort dag för dag :P. I och med detta, så jobbar jag fortfarande med designen. Jag hoppas att jag kan snart lägga upp den utan några problem :)

Nu ska jag iväg till Skärholmen och handla lite till rummet, sen måste jag börja kolla igenom mina pärmar och slänga de papper jag inte behöver. Så vi syns kanske runt midnatt men annars hörs vi imon. Ciao!
Notera "Sjuksköterska avvakt", jag är nämligen anställd som "Sjuksköterska avvaktar leg." för så länge jag inte har leg i handen ses jag inte som sjuksköterska. Men snart så är leget här :)

Kommentera inlägget här: