Soon...

Allmänt
Dagarna går och jag vet bokstavligt talat inte vad jag gör om dagarna. Tiden rinner iväg fort att man ibland känner att man inte gjort något än bara legat i sängen här hemma. Nä men så är det verkligen inte, det är i stort sett tvärtom. Jag är nästan aldrig hemma. Har de senaste dagarna gjort några ärenden, nämligen ålderskontroll på systemet. Sen har jag varit hos farmor, kusiner o.s.v. Så det är fullt upp här! Man ska passa på göra så mycket kan man nu innan man börjar jobba. Jag börjar jobba om 12 dagar, nervöst!!!

Imorgon ska jag på restaurang med mina kusiner för att fira examen. Kommer nog bli en trevligt kväll och stund, ser framemot dagen. Sen har jag inte planerat så mycket. Tar dagen som det kommer :).

Designen är i fullgång, håller fortfarande på med den men nu har jag kommit fram till att jag vill byta header. Men det hinner jag tyvärr inte göra till söndag, när jag ska ändra designen. Så jag får ändå sätta upp den headern och får istället byta när Nicklas har fixat den nya headern :).

Men men, nu ska jag äta och sedan iväg... se, jag hann inte sitta vid datorn mer än 15min. Ciao!

Fille och jag!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Özlem:

skriven

Njut dem sista dagarna du har innan jobbet börjar, lycka till :)