Flödessköterska

Allmänt
Igår gick det faktiskt jättebra på jobbet när jag jobbet som flödessköterska för första gången. Det var lite jobbigt och mycket i början men sen rullade allting på. Tyckte det var rätt skönt att jobba som flödessköterska. Skulle kunna göra om det men inte för mycket. Saknade ibland att bara jobba. För som flödessköterska ska du sitta vid disken och ta emot patienterna, ta anamnes helt enkelt. Sen finns flödesläkaren också som sitter bredvid flödessköterska som frågar lite andra frågo. Men igår fanns det ingen flödesläkare.

Ikväll blir det ytterliggare kvällspass men den här gången ska jag jobba och inte sitta som flödessköterska. Undrar vem jag jobbar med ikväll. Jag jobbar hela veckan, funderar på att jobba heldag igen på fredag sen är jag ledig hela helgen igen. Men nästa helg, när det är påsk, så jobbar jag. Firar ändå inte påsk så varför inte jobba :).

Nu ska jag åka iväg till Skärholmen Centrum och shoppa lite innan jag far till jobbet. Vi hörs ikväll, annars imorgon :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Bismillah <3:

skriven

låter kul att vara sköterska:) Det är säkert en drömjobb för alla som älskar att hjälpa andra människor :)