Iphone VS Samsung S2

Allmänt
Sedan flera år tillbaka har jag varit en riktig iPhone användare. Så fort en ny modell kom ut så hade jag den. Jag har haft iphone 2, iphone 3 och slutligen iphone 4. Men när iPhone 4S kom ut blev jag lite less på iphone och valde att köpa en ny mobil. Men jag var osäker på om jag skulle köpa iPhone 4S eller om jag skulle köpa Samsung Galaxy S2. Det blev då Samsung Galaxy S2 och jag är riktig nöjd med den mobilen.

Förut rekommenderade jag alla att köpa iPhone när jag hade den men nu tycker jag att iPhone är skit jämfört med Samsung S2. På Samsung är det mer funktion och mer avancerad än iPhone. På iPhone var det i stort sett bara appar det handlade om, men på samsung är det allt i mobilen! Skärmen som är större, bättre megapixel, bilder, funktioner, appar m.m. Så jag säger till er nu, nästa gång ni köper mobil så rekommenderar jag er att köpa Samsung Galaxy S2 (eller S3 när den kommer ut) istället för iPhone.
Jag har haft min Galaxy nu i två månader och jag är jättenöjd med det, lika så F som hade min iPhone 3 och sedan köpte S2. Hon tycker samma sak som mig!

Vilken mobil föredrar du, iPhone eller Samsung Galaxy S2?


Btw, jag använder ändå båda mobilerna. Har två simkort!

Dags att fara till jobbet, ha en trevlig kväll alla!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Darow:

skriven

Skulle nog valt iphone 4s :)

3 Ellen:

skriven

Hej!



Jag föredrar Iphone 4S, den jag har just nu med!

Tack för besöket och kommentaren!



Ellen

5 Fanny:

skriven

Tror nog att jag föredrar iPhone 4S :)



Tack , att du kolla in min blogg och kommentera! :)

7 lowen:

skriven

Jag föredrar iphone 4s

9 Jennie:

skriven

Ferhat!!

Uppdatera bloggen vettja, det är din blogg jag klickar in på nästan på en gång när jag slår på datorn. Är ju jättenyfiken hur det går för dej på akuten!!



Ps. jag skulle tycka det vore kul om du skrev lite om t.ex. vad man bör fokusera på, vilka prover som ska tas och vilka kontroller som görs på olika sjukdomstillstånd. T.ex. apendicit, hjärtinfarkt, commotio, frakturer m.m. Det skulle i alla fall jag tycka vore intressant att läsa om!



Mvh/ Jennie SSK-student, termin 4.

2 lollo

skriven

Samsung galaxy s2 lätt! Mkt bättre :)

4 Olivia

skriven

sv: jag föredrar iphone 4S :)

6 Julia

skriven

Tack, att du hittade till min blogg, hur hittade du? :)

Men jag föredrar samsung galaxy s2 för alla tycker ju iphone för det är typ "mode" så kan nt andra android telfoner få en chans???!!!:)

8 Anonym

skriven

Jag använder iphone och är riktigt nöjd, Ferhat jag undrar om du skulle kunna svara på den här frågan skulle vara riktigt tacksam: Vad är kognition, inom stroke rehabiliteringen?