Varit handledare idag

Allmänt
Var en lite annorlundare dag idag, jag fick nämligen agera eller jag fick VARA handledare för en sjuksköterska. Det var hur kul som helst och kul att ledningen valde mig som handledare, detta bevisar på att de tror på mig. Fick bra beröm när vi slutade om att min inskolningseleven hade lärt sig mycket, fastän att jag själv är ganska ny på neurologakuten. Så det var ju bra att hon lärde sig något från idag, fastän att det inte var så mycket jobb.

Imorgon är det dags för heldag på jobbet. Såg att jag börjar kl.7 på ÖNH akuten och sedan går jag över till neurologakuten och jobbar kväll där. Det kommer nog gå bra ska vi se. Bra att jag valde att ta heldag imorgon för sedan är jag ledig i två dagar och hinner vila ut. Det är viktigt med vila!

Tänkte faktiskt inte skriva så mycket mer, måste göra mig i ordning och sedan lägga mg. Ska upp tidigt, får se om det blir nå inlägg tidigt på morgonen. Annars bloggar jag under dagen när jag är på rast. God natt!

Kommentera inlägget här: