Sparadiset

Allmänt
Igår efter jobbet drog jag till Arlanda för att träffa Fille och hans tjej som var på besök här i Stockholm. Det var faktiskt kul att träffa de efter 4 månader, man saknade Sundsvall lite. Vi fika, snacka skit och hade med andra ord roligt där borta.


Idag var jag ledig vilket jag tyckte var bra, då passade jag och F dra iväg till Sparadiset i Östermalm. Var hur mysigt som helst där, man hade hela bubbelpoolen för sig själva och blev bjudna på frukt och juice. Man blev så trött i kroppen efter att ha varit i bubbelpoolen och bara slappnat av. Rekommenderar er stort att besöka där. Vi valde relaxen med Hawaii tema men på Södermalm har de två andra Relax avdelningar med andra tema. Så där tänker jag besöka en annan dag :)




Imorgon jobbar och börjar kl.9, då ska jag jobba som flödessköterska på ÖNH akuten. Ganska skönt att sitta i flödet på ÖNH efter en sån här ledig dag. Sen är jag inte så ofta på ÖNH vilket jag tycker är tråkigt, för jag vill liksom variera. Men under sommaren kommer jag nog jobba lika mycket på ÖNHakuten som på Neurologakuten.

Nu ikväll blir det att lega vid TV och inte göra så mycket. Väntar bara på att BB ska börja snart :)

Kommentera inlägget här: