Modell

Allmänt
God morgon mina kära och trogna läsare! Det är så kul att se att ni fortfarande klickar in på min blogg dagligen fastän att jag inte hinner blogga så mkt nu för tiden. Tänkte blogga häromdan om något jag varit med om på jobbet men då var det något som kom i mellan som gjorde att jag inte kunde. Men vi får ta allt på det här inlägget då vad som har hänt senaste veckan. Ni som följer mig på Instagram (FerhatRobin) har nog hört dessa nyheter men kanske inte så mycket då man lägger endast ut en bild och lite kort text.

Det går bara bättre på jobbet och som jag sagt tidigare så är jag otrolig nöjd med mitt yrke, d.v.s sjuksköterska. Har planerat med chefen att jag ska inskolas på infektionsakuten om ca 3 månader. Ska bli jättekul, vill utvecklas! Så vi håller just nu på att lägga schema 3 månader framöver och jag måste se när det är bäst att ha inskolningen.

I fredags var jag med om något stort nämligen jag fick vara fotomodell tsm med 6 andra kollegor. I början fick veta att vi skulle publiceras på Inuti, Karolinskas jobb hemsida som man kommer in endast från jobbet. Men när vi var på fotograferingen fick vi veta att vi kommer representera Karolinska.se's hemsida där människor från hela världen kan se oss. Helt otroligt! Det var en rolig upplevelse och jag väntar med spänt på resultatet, berättar såklart till er när bilderna har kommit ut :)



Igår fick jag en glad besked om att jag ska få gå på Swedish House Mafia konsert på lördag. Beskedet kom inte från vem som helst utan från KAROLINSKA, alltså jobbet. De delade ut 300 biljetter där varje person får 2 biljetter, vilket menas att endast 150 personer hade chansen att få biljetterna. Men tydligen var jag en av de!! Var helt sjukt när jag så mailet att jag fått två biljetter, så det ska bli sjukt nice att gå på det. Woop Woop!!
 
 
Nu ska jag jobba kvällpass på jobbet och imorgon jobbar jag heldag så kommer vara slutkörd imorgon. Sen jobbar jag 7 på fredag, så kommer bli lite tufft tror jag men jag klarar det! Får se när jag bloggar nästa gång, måste ju svara på en massa kommentarer via inlägg så vi hörs nog de här närmaste dagarna. Ha en trevlig dag alla ni underbar

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Erica:

skriven

Grattis - både till modellgrejen och till biljetterna! Låter inte helt fel att jobba på Karolinska... ;p

Låter spännande med infektionsakuten!