Tävling på bloggen snart

Allmänt
Nu var det slut på ledigheten, imorgon bär det av mot jobbet. Jag jobbar kväll och det lär bli mycket jobb som de andra tisdagarna. Känns som att tisdagar börjar bli som måndagar, med andra ord mycket patienter. Men gör inget, det är därför vi finns! ;)

Det var länge sen jag hade en tävling på bloggen, om jag inte minns fel så var det ungefär 2 år sedan. Men nu är det snart dags. För er som vet så samarbetar jag med Vårdväskan.se, en hemsida där de säljer roliga saker att använda på jobbet så som pennficka, vård klockor, blodtrycksmanchett m.m för bra och billiga priser! Inte nog med det finns det många färger att välja emellan. Så tillsammans med vårdväskan.se ska jag ha en tävling här på bloggen. Än så länge vet jag inte hur tävlingen ska vara samt vad priset ska vara. Jag berättar mer om tävlingen när det är väl dags, men vill bara informera er om det. Nu har ni något att längta efter ;)

Annars har jag varit på jobbet och tränat, personalgymmet. Jag löpte på löpbandet i 20 minuter, cyklade i 15 minuter och sedan tränade jag lite mage. Är ganska nöjd över dagens träning. Om jag orkar ska jag försöka träna på morgonen innan kvällspasset. We will see!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Margareta Persson:

skriven

Ser fram emot tävlingen.Redig vinnarskalle finnes ;))